פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע לאחר ההתקנה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
קנינו שני חדרי ילדים ב"חמישה נגרים" סניף נתניה. ההתקנה תואמה לתאריך 23.9.08. ובוצעה בזמן.
אחד הרכיבים שקנינו היה כוורת עם חיפוי גב בצבע כחול.
החיפוי שהגיע היה כנראה לא בגודל מתאים, ולכן המתקין ניסר אותו לריבועים בגודל של ריבועי הכוורת, ודחף כל ריבוע כגב לקוביה אחת בכוורת.
אחד הריבועים הללו נוסר לא בגודל מתאים, ועוד באותו ערב - נפל.
מאז אנחנו מנסים לתאם עם חמישה נגרים שישלחו מישהו לסדר את הבעיה.
6 פעמים תאמנו מועד לתיקון. מתוכן הגיע המתקין פעם אחת - אך ללא החלק המתאים; פעם אחת הגיע מוקדם מהשעה המתואמת, כשלא היה אף אחד בבית; בשאר הפעמים הוא פשוט לא טרח להגיע, וגם לא להודיע על כך.

בכל הפעמים קבלנו רק התנצלות רפה מנציגת השירות (בת אל), ופעם אחת קיבלנו בדואר תלוש הנחה מגוחך לקניות אצלם בתור "פיצוי".

למותר לציין שאנחנו לא מתכוונים להוציא עוד שקל אחד בחנות זו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התקנת החלק המתאים בשעות הנוחות לנו בהקדם פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
1. אני מבקשת להודות לכם באופן אישי על פנייתכם.
2. תודה שאכפת לכם ובחרת לשתף אותי בחוויה הלא נעימה שחוויתם. צר לי על אי הנעימות שנגרמה לך וחשוב להדגיש כי אנו כחברה רואים בפנייתכם הזדמנות להמשיך להשתפר ולהבטיח את איכות השירות ללקוח.
3.כרשת המובילה בישראל בתחומה,המשרתת אלפי לקוחות מרוצים מדי שנה, נושא השירות ללקוח הוא נר לרגלנו ולכן צוותי המוכרנים, המעצבים,
מנהלי החנויות והעובדים במטה החברה של 5 נגרים, זמינים עבור לקוחות
החברה בכל יום עסקים בשנה, כולל בימי שישי.
4. חברת 5 נגרים תשמח לתאם עימך מועד להשלמת החיפוי .

תגובה:
מחלקת שרות לקוחות תתאם עם הלקוח מועד לתיאום שירות לביתו
חברת 5 נגרים תזכה את הלקוח בשובר הנחה לקניה הבאה ברשת .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה