פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות חוזרת ונשנית, חוסר שירות לאחר התקנה. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
זוהי תלונת המשך לתלונה מספר 36084
אז כתבנו:
קנינו שני חדרי ילדים ב"חמישה נגרים" סניף נתניה. ההתקנה תואמה לתאריך 23.9.08. ובוצעה בזמן.
אחד הרכיבים שקנינו היה כוורת עם חיפוי גב בצבע כחול.
החיפוי שהגיע היה כנראה לא בגודל מתאים, ולכן המתקין ניסר אותו לריבועים בגודל של ריבועי הכוורת, ודחף כל ריבוע כגב לקוביה אחת בכוורת.
אחד הריבועים הללו נוסר לא בגודל מתאים, ועוד באותו ערב - נפל.
מאז אנחנו מנסים לתאם עם חמישה נגרים שישלחו מישהו לסדר את הבעיה.
6 פעמים תאמנו מועד לתיקון. מתוכן הגיע המתקין פעם אחת - אך ללא החלק המתאים; פעם אחת הגיע מוקדם מהשעה המתואמת, כשלא היה אף אחד בבית; בשאר הפעמים הוא פשוט לא טרח להגיע, וגם לא להודיע על כך.

בכל הפעמים קבלנו רק התנצלות רפה מנציגת השירות (בת אל), ופעם אחת קיבלנו בדואר תלוש הנחה מגוחך לקניות אצלם בתור "פיצוי".

למותר לציין שאנחנו לא מתכוונים להוציא עוד שקל אחד בחנות זו.
----------------------
מאז, נקבע לנו עוד תאריך שבו לא באו אלינו ולא טרחו להתנצל בפנינו.
ליאת משרות לקוחות הבטיחה שבת אל תתקשר אלינו, אך כמובן שגם זה לא בוצע.
הובטח לנו גם שמנהלת שרות לקוחות תתקשר אלינו ותנסה לקדם את הנושא, אך היא לא התקשרה
ההתעלמות המוחלטת מאיתנו היא חוזרת ונשנית, היא מאד מעליבה ושוב אנחנו רואים כמה החברה לא רצינית ביחסה ללקוחותיה.
אם מהירות הטיפול של החברה בנו היתה איטית פי עשר ממהירות התגובה באתר, כבר מזמן היינו מטופלים.
בזבוז זמן ועלבון סוג הנזק :
שיתקנו כבר את החלק החסר, ויתנצלו באופן מכובד יותר. כמו כן, היינו רוצים פיצוי על עוגמת הנפש ובזבוז הזמן שלנו. פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:

כרשת המובילה בישראל בתחומה,המשרתת אלפי לקוחות מרוצים מדי שנה, נושא השירות ללקוח הוא נר לרגלנו ולכן צוותי המוכרנים, המעצבים, מנהלי החנויות והעובדים במטה החברה של 5 נגרים, זמינים עבור לקוחות החברה בכל יום עסקים בשנה, כולל בימי שישי. כחלק מהמדיניות לפעול לשביעות רצונו המלאה של הלקוח
חברת 5 נגרים תשלים את התיקון ללקוח עד להגעתו לרמת שביעות מלאה .
תגובה:
ללקוחה תואם מועד לקבלת שרות להחלפת החיפוי אשר לא לשביעות רצונו .לקוח נמצא במעקב של מנהלת שרות לקוחות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה