פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כוורת לחדר ילדים ותיקונים אינסופיים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר חיפושים רבים לרכוש כוורת לחדר תינוק במחיר סביר נכנסנו לחנות של חברה בשם "תפוח עץ" הקוראת לעצמה "חברת בת של 5 נגרים"
טוענים בחברה שהאיכות הינה של חברת האם, המוצרים הינם של חברת האם ורק המידות מקובעות לגודל אופטימאלי כדי להוזיל עלויות עבור הצרכן. המוכר נשמע מאד משכנע ואדיב, עזר לנו בבחירת המוצר.

המוצר הגיעה אחרי המתנה של כ3 עד 4 שבועות, ופה מתחיל הסיפור האמיתי.
1. הגיעו שני מתקינים עם בגדי עבודה של חמישה נגרים. ופה הסתבר שאחד הדפנים שהגיע לא היה מודבק נכון, והמוצר הגיע בלי אחד הדלתות. צעקות של אותם מתקינים שמע כל הבניין. לאחר שביקשתי לדעת מה קורה המתקין התחיל לצעוק גם עליי!
הוא רצה להשאיר מוצר חצי מפורק באמצע חדר תינוקות!!!! ולחזור רק אחרי שיתקנו את הדופן.
צעקות רבות וטלפונים רבים לחנות שמכרה לנו את המוצר גרמו לאותו המתקין לאסוף לפחות את החלקים ביחד (שלא יתפרקו על ראשו של ילד בן פחות משנתיים)
הוא לא ויתר על הכסף ועזב עם תשלום מלא על שירותיו והבטחה שהתיקון יגיע ברגע שיזרים את המידע.
2. שוב הרבה שיחות עם החנות המוכרת – כי שירות הלקוחות של החברה משום מה לא היה זמין בכלל והצלחנו לתאם תיקון רק לעוד שבועיים מהמועד לשעות 16:00 עד 18:00.
3. ביום של ההתקנה, מתקשר אלינו המתקין בשעה 12:00 ואומר שהוא זמין עכשיו ולא יכול בשום פנים ואופן להגיע יותר מאוחר. שוב הרבה ויכוחים והבטחה שהוא יגיע ביום שישי במקום מועד הנקוב. האם צריך להגיד או שזה ברור שאף אחד לא הגיע ביום שישי ולא הצלחנו להשיג אף אחד באותו יום בטלפון? לא את המתקין ולא את החברה.
4. שוב בזבזנו זמן ושוב נאלצנו לנסות להגיע לאותה חברה אך הפעם גם החנות לא ענתה לטלפונים שלנו. ואז נזכרנו שהחברה שקנינו בה הינה "חברת בת של חמישה נגרים". הצלחנו להגיע לשירות הלקוחות של 5 נגרים ומסתבר שהגענו בדיוק למקום הנכון. חברת חמישה נגרים היא זאת שאחראית על יצור של המוצר שקנינו וגם על שירות הלקוחות שלה!!!!
המועד הכי קרוב שהם נתנו לנו ... עוד שבועיים! ואת אף אחד זה לא עניין שמתקין הוא זה שהבריז לנו.
5. בעוד שבועיים שוב אותו הסיפור. מתקשר כבר מתקין אחר בסביבות 14:30 – "אני יכול להגיע עכשיו?". הפעם לא ויתרנו ולמרות העצבים והויכוחים שזה עלה לנו, הכרחנו אותו להגיע בשעות שהובטחו לנו. המתקין הגיע פירק את הכוורת ופה מסתבר ששוב הדופן שאותו היו צריכים לתקן הגיע הפוך!!!
6. ושוב היום קיבלנו מועד חדש לעוד שבועיים!!
7. כבר עברו חודשיים ממועד הקניה והכוורת שקנינו עוד לא שלמה ולא תוקנה!

הקניה הזו גרמה לנו להמון עוגמת נפש והמון בזבוז זמן. אנחנו משפחה שבה שנינו עובדים ולא יכולים פעם בשבועיים להפסיד עבודה ולשבת בבית לחכות למתקין. כל ביקור כזה מצריך המון זמן גם לסידור וניקיון אחרי הביקורים. אבל שוב לאף אחד לא איכפת. לא קיבלנו אפילו התנצלות על המקרה. רק צעקות מהמתקינים ומתאמי פגישות.






עוגמת נפש סוג הנזק :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
חברת תפוח עץ הינה לא חברת 5 נגרים ,
אכן היו ללקוח דחיה בשירות אך לא מטעמים אשר החברה יכלה לצפות או לחזות מראש .
לקוח טופל במסגרת השירות לדרישתו.
תגובה:
ללקוח ישלח פיצוי .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה