פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידות הארון שלא לפי ההזמנה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יד חרוצים 14, נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
הזמנתי ארון (+מיטה+כוננית) עם מרווח מדפים מפורט ומודגש בפועל מידות המדפים במרכז !הארון שונה באופן מהותי ובולט לעין,דבר שמכער את הארון . כאשר ראיתי זאת ביקשתי מהמתקין להפסיק את עבודתו לאחר בירור העניין נאמר לנגר להמשיך בעבודתו ולמחרת ייצרו עימי קשר בפועל עבר כשבועיים ולמרות מספר מכתבים ופניות ששלחתי(מעבר לליקויים אחרית שנתגלו ואמורים להיות מטופלים) , החברה לא מצאה לנכון ליצור קשר!!! דבר שמעיד על זילזול בלקוחות והתיחסות לא נאותה.
אני רכשתי במיטב כספי בחברה שידועה בעיצוב שלה והקפדה על פרטים קטנים\בפועל קיבלתי מרווחים מ28 ס"מ ל32 ס"מ ל36 ס"מ

כספי סוג הנזק :
החלפת הארון לפי המידות שהוזמנו או פיצוי תואם פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
כרשת המובילה בישראל בתחומה,המשרתת אלפי לקוחות מרוצים מדי שנה,
נושא השירות ללקוח הוא נר לרגלנו ולכן צוותי המוכרנים, המעצבים, מנהלי החנויות והעובדים במטה החברה של 5 נגרים, זמינים עבור לקוחות
החברה בכל יום עסקים בשנה, כולל בימי שישי.
חברת 5 נגרים שומרת לעצמה הזכות לבצע שינויים בהזמנת לקוח במידה ואינו עולה בקנה אחד עם בקרה של מחלקת הטכני ( נקודה הרשומה ם בהסכם ההזמנה )המבצעת בדיקה על ההזמנה .
הלקוח מעלה הפרשי גובה הנעים בין 2-3 ס"מ , חברת 5 נגרים אינה תשנה את הנ"ל היות ובהזמנתך יש אילוצים לנ"ל ( ציר הדלת) .
לקוח שלח מכתב למחלקת השרות ונשלחה לו תגובה בהתאם .
תגובה:
ללקוח תואם מועד לליקווים האחרים שנמצאים בביתו . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה