|
|
|
|
|
|
לקוח מבוזה מחברה שלא מתפקדת ולא יודעת לתת שירות ללקוח |
נושא התלונה: |
אבואלעפיא עדנה |
שם/כינוי: |
יום רביעי 05 נובמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מרגע הרכישה אני יכולה רק לציין את השירות הכושל והמעליב של 5 נגרים, חוסר עמידה בזמנים, מידות לא תואמות את ההזמנה, שירות לקוחות כושל ולא מקצועי. ובכלל התנהלות של החברה לא אמינה ולא מקצועית. רכשתי 3 חדרי ילדים במשך יום שלם התקינו רק ארון וחצי ובעיקר שוחחו בטלפון - חוסר מקצועיות. מידות לא תואמות את ההזמנה. במשרד לא עונים, בשירות לקוחות מבטיחים לחזור ולא חוזרים, מתאמים ולא מגיעים ולא מתקשרים להודיע של יגיעו,
עדנה ויוסי אבואלעפיא
|
|
|
|
|
|
|
|
חמישה נגרים שירות לקוחות
, תגובה:
|
אלמליח בלה - מנהלת שרו |
שם ותפקיד: |
חברת 5 נגרים תבצע ביקורת מקיפה אצל הלקוחה ע"י איש בקרת איכות .
בחברה קימת קריאת שרות פתוחה על חוסר של מוט טליה בלבד .
ללקוחה נתפח גם החלפת פריט .
חברת 5 נגרים תעשה כל שביכולתה לתת ללקוחה להיות שבעת רצון כפי שעושה עם כל לקוח שלה
|
תגובה: |
תבוצע בקרת איכות אצל הלקוחה .
ישלמו חוסרים של מוט תליה
|
פתרון: |
|
|
|