פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקוח מבוזה מחברה שלא מתפקדת ולא יודעת לתת שירות ללקוח נושא התלונה:
אבואלעפיא עדנה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏05 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
מרגע הרכישה אני יכולה רק לציין את השירות הכושל והמעליב של 5 נגרים, חוסר עמידה בזמנים, מידות לא תואמות את ההזמנה, שירות לקוחות כושל ולא מקצועי. ובכלל התנהלות של החברה לא אמינה ולא מקצועית. רכשתי 3 חדרי ילדים במשך יום שלם התקינו רק ארון וחצי ובעיקר שוחחו בטלפון - חוסר מקצועיות. מידות לא תואמות את ההזמנה. במשרד לא עונים, בשירות לקוחות מבטיחים לחזור ולא חוזרים, מתאמים ולא מגיעים ולא מתקשרים להודיע של יגיעו,
עדנה ויוסי אבואלעפיא

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
חברת 5 נגרים תבצע ביקורת מקיפה אצל הלקוחה ע"י איש בקרת איכות .
בחברה קימת קריאת שרות פתוחה על חוסר של מוט טליה בלבד .
ללקוחה נתפח גם החלפת פריט .
חברת 5 נגרים תעשה כל שביכולתה לתת ללקוחה להיות שבעת רצון כפי שעושה עם כל לקוח שלה
תגובה:
תבוצע בקרת איכות אצל הלקוחה .
ישלמו חוסרים של מוט תליה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה