פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנו לביתנו מיטה חדשה בחברת 5 נגרים. מיותר לציין ששילמנו הרבה כסף עבור המיטה. התקשרו אלינו לתאם הגעה. ביום ההגעה (היות ובעלי היה במילואים) ביטלתי יום שלם של עבודה והמתנתי. המוביל לבסוף הגיע וטען שהביא את הצבע הלא נכון של המיטה התחתונה. אמרתי לו שיחזור כשיהיה לו את ההזמנה הנכונה. הוא הלך והתקשרתי לחברה. לאחר שיחה עם נציגת שרות מאוד לא אדיבה, אמרתי שאני מסכימה להתקין את החלק בצבע הלא נכון - ואז היא אמרה שהוא הביא גם את הגודל הלא נכון. במהלך השבוע הבא נדחיתי כל יום בתירוץ אחר על ידי המוביל - כאשר בסופו של דבר הוא סיפק את המיטה שבוע לאחר מכן כשהיא לדבריו :"טיילה איתו בארץ שבוע שלם" (זאת לאחר שהוא דחה אותי שבוע שלם בתואנה שהוא חולה...). המיטה הגיע עם מכה בעץ שכנראה נגרמה מהטלטלות של כל השבוע.
השירות היה לקוי, מבזה ולא אדיב וכן המוצר פגום.
פגם במוצר סוג הנזק :
פיצוי ותיקון פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
הלקוחה לא פנתה לשרות הלקוחות , למחלקת ולחברה אין מידע כזה
נשמח לתת שרות ללקוחה וזאת על מנת שתהיה שבעת רצון כפי שאנו נוהגים לעשות עם כל לקוחות החברה .
תגובה:
חברת 5 נגרים תשמח לבצע ביקורת בבית הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה