אי התייחסות והעדר פתרון הוגן ללקוח |
נושא התלונה: |
קליימן אולגה |
שם/כינוי: |
יום שישי 06 פברואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
יד חרוצים 14,א.ת. חדש,נתניה 42505 |
כתובת: |
חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 05.12.08 רכשתי ב "5 נגרים בע"מ,עיצוב וייצור רהיטיי ילדים"
ב-22/01/09 התקשרתי לבדוק מה מצב ההזמנה,אז התברר שהזמנה שלי מוכנה וניתן לקבוע מועד הספקה.לצערי הרב שמחתי מוקדם מדי.
מכוון שביקשתי לעשות את הובלה והתקנה ביום שישי בבוקר(עד שעה 13)
תאריך שנקבע היה 06.02.09!
בערב יום חמישי 05.02.09 קיבלתי טלפון מנציגת שרות לקוחות בשם ליעת ונאמר לי בתוקף שזמן ההספקה הועבר לשעות 14-16 .
ניסיתי להסביר שיש לי 2 ילדים קטנים(1 בכלל תינוקת) ובשעות כאלה הם ישנים
לכן היתי מוכנה להמתין שבועים להרכבה רק שתתבצע בשעות סבירות מבחינתי.לא עזר לי כלום.
גברת ליעת לא נתנה לי שום אפשרות להזיז את הזמן לא קדימה ולא אחורה.גם פיזרה כל מני שקרים בדרך שהתבררו מאוחר יותר.כי לא השכילה לתאם עם המרכיב את הגירסאות.
לצערי הרב הסיפור לא נגמר בזה.
ביום שישי קיבלתי טלפון מהמרכיב בשעה 12:30 שהודיע לי שהוא מגיה בשעה 14 בדיוק.
מחוסר ברירה נאלצתי לקחת את ילדיי למטפלת ל-3 שעות(זמן ההרכבה המשואר לפי המרכב) ולשלם עבור זה 150 ש"ח.
בנוסף הזקתי את בעלי מעבודה כדי להיות נוכח בזמן ההרכבה.
אף כל המעמצים שלי היו חסרי תועלת.כי קיבלנו טלפונים ממהמרכיב בשעה - 17,16, ואחרון חביב ב-שעה 18 כשהוא מודיע שעוד 40 דקות הוא יגיע.
חשוב לציין שהשבת נכנסה בשעה 16:47 .
לא רק שאנו מאוכזבים מהשירות העגום והלא הוגן, אלא שצר לנו לדעת שכל העניין עומד על מילתה של פקידת שרות לקוחות(ליעת) מול לקוח צודק!
לא ייתכן כי השקענו למעלה מ 5000 ש"ח ועדיין לא קיבלנו אף לא פריט אחד ואפילו לא התנצלות אחת קטנה מגורם כלשהו של "5 נגרים"
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
קבלת רהיטי ילדים שהזמנו +ביטול דמי הובלה והתקנה(סה"כ 500 ש"ח) |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|