שירות ג ר ו ע ומאכזב |
נושא התלונה: |
יום חמישי 14 אוגוסט 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
סניף צ'ק פוסט, חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
השירות והיחס היה מצויין עד רגע הקנייה.מרגע שקנינו אין שירות.
יש לציין כי אנו גרים בקיבוץ ליד ק.שמונה ובחרנו לנסוע עד הסניף בקריות ,היות ווחשבנו שמדובר בחברה עם מוצרים איכותיים ועם שירות נהדר.באוגוסט 08 רכשנו חדר ילד קומפלט ובנוסף יחידה ,הכוללת ארונית קיר וקלפה תלויה.
תחילה הובטח לנו (בחיוך רחב ועם כוס קפה),כי נקבל את המוצרים לפני החגים ,אך זה לא קרה,בטענה כי הם עמוסים בהזמנות...חיכינו המון זמן
וכשכבר הגיעו היו כ"כ הרבה ליקויים ,ששום פריט ממה שהזמנו לא היה בר שימוש.,לדוג' כל המגירות שנשלחו היו ללא מגרעת וללא ידיות ,כך שלא ניתן היה לפתוח כלל את המגירות.הקלפה נשלחה ללא בוכנות. מדפים לא היו במידה הנכונה ועוד .מיד התקשרנו לשירות לקוחות וכאן מתחיל הס י ו ט.
אי אפשר להשיג ,וכשכבר עונים ,היחס מזלזל ולא נעים כלל.
נאמר לי כי אני צריכה להתאזר בסבלנות עד שיהיה משלוח לאזור שלנו ,כי אני גרה בסוף העולם.התאכזבנו וחיכינו וחיכינו..בסוף הגיעו,אך הפלא ופלא שוב יש בעיות.בבוכנות של הקלפה המעצורים לא עוצרים את הדלת והיא נטרקת,דבר שהוא לא בטיחותי.שוב התקשרתי ל"שירות לקוחות" ,וכשכבר ענו שוב נאמר לי שצריך לחכות עד שיגיע משלוח לאזור המרוחק שבו אנו גרים.חיכיתי כחודשיים עד שהסבלנות שלי נגמרה,והתקשרתי שוב ל"שירות".מסתבר שחיכיתי לשווא ,כי הנציגה שקיבלה את תלונתי לא תיעדה אותה. ושוב נאמר לי כי אצטרך להמתין עד ש...יוצא כי חצי שנה אחרי הקנייה אני עדיין עם מוצר לא תקין ואף יותר מזה-לא בטיחותי .כנראה,רק כששתקבלו את התביעה על פציעה כתוצאה מקלפה לא בטיחותית ש סיפקתם לי ,רק אז תגיעו מהר מהר "לסוף העולם "-המקום המרוחק בו אני גרה.
|
מוצר לא בטיחותי |
סוג הנזק : |
טיפול ומענה מהיר בבעיה.ללא קשר למקום המגורים.. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|