פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי השלמת הרכבה של חלקים פגומים בחדר לילד ,תיקון פרקט נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
א.ת דרומי נתניה כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום

היות וחשבנו שמדובר בחברה עם מוניטין ומוצרים איכותיים ועם שרות נהדר.בתאריך 10.02.2009 נכנסנו לסניף נתניה

ורכשנו חדר ילד קומפלט כולל ארון ופינת עבודה.שרות ויחס היה מציון עד לרגע הקניה.מיותר לציין ששילמנו הרבה כסף!

מרגע שקנינו אני יכולה לציין את השרות הכושל ומעליב של "5 נגרים".

ההברה סיפקה את המוצרים כחודש לאחר הזמנה .בתאריך 18.03.2009 הגיעו שני מתקינים ופה מתחיל הסיפור האמיתי

יותר נכון לציין – הסיוט !!!

כאשר המתקינים יתחילו בהרכבה יתברר שהסחורה פגומה,חלקים מהפריטים ממה שהזמנו לא היה בר שימוש ,מגירות

פגומות שהיה צורך להחליפם .היה חסר חלקים מסוימים.המתקינים לא יצליחו להתחיל את הרכבה.בינתיים בעלי הפסיד

יום שלם של עבודה .התקנה והשלמת חסר חלקים נוספת תואמה ליום 19.03.2009 בפעם השנייה בעלי נאלץ לבזבז חצי

יום עבודה .ושוב המתקינים לא יצליחו לסיים את ההרכבה באותו יום ,בגלל שמידות לא תואמות בחלק מהפריטים.

רוצה לציין פה שהמתקינים סיימו לעבוד ב23.30 בלילה ומרוב העיפות הפילו אחד מהפלטות של ארון כתוצאה מהנפילה

נפגע ונעשה נזק רב לפרקט שהורכב כמה ימים לפני .יש לציין שהעובדים אישרו במעשכם .

בתאריך 20.03.09 בעלי התקשר לשרות לקוחות והתלונן לנציגה בשם בת אל שבקשה לשלוח הצעת מחיר עבור תיקון

פרקט והבטיחה פיצוי בגין הנזק לפרקט ,בגין הסחורה פגומה ,עבור תיקונים אינסופיים והפסד פרנסה עבור ימי חופש שבעלי נאלץ לקחת כתוצאה מהתיקונים ואי סיום השלמת חדר .

נכון להיום 07.05.09 חלק מהרהיטים נמצאים בבית בלי ההרכבה ,חדר לא מוכן עדיין ,כבר עברו 3 חודשים ממועד הקניה

והחדר לא שלם!!! לא יעלה על דעתי ולא ייתכן ישקענו למעלה מ 7.000 ₪ לא קבלנו לא את החדר אלה גם קבלנו נזק רב

בתאריך 05.05.2009 אני החלטתי להתקשר בעצמי בפעם ראשונה לשרות לקוחות ודברתי עם נציגה בת אל כדי לבדוק את המצב בטיפול שלנו.הופתעתי לשמוע שכבר דיברו איתי בתאריך 25.03.2009 בשעה 9.00 בבוקר .לדעתי החברה שמכבדת את עצמה לא הייתה צריכה לרדת לרמה של שקרים!!!

הקניה הזו גרמה לנו להמון עוגמת נפש והמון בזבוז זמן ,יחס מעליב
עוגמת נפש,בזבוז זמן,פרקט שבור סוג הנזק :
השלמת חוסרים וסיום הרכבה ,תיקון פרקט , ופיצוי הולם כפי שהובטח פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
ללקוח בוצעה ביקורת ע"י סמנכ"ל תפעול , ללקוח תוקנו הליקווים .
ללקוח ניתן פיצוי .ותוקן הפרקט .
תגובה:
הסתיים טיופ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה