פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוח בשל קריסת מדף ואי טיפול בתלונה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי חדר לילדה. ההרכבה ארכה שלושה מפגשים בגלל ששכחו להביא חלקים שונים. אחרי חודשיים מדף נתלש מהקיר (ולא בגלל משקל כבד). מאז סחבת בטיפול, מתקין שהוזמן כבר פעמיים לא הגיע, לא דאגו ליידע אותי שהוא לא מגיע. אפילו להתלונן אי אפשר כי מנהל שירות לקוחות מקבל רק פקסים. כזו עוגמת נפש וזלזול בלקוח ששילם לא פגשתי מזמן. אני ממש לא ממליץ להזמין אצלם, יקר מאוד, מאכזב ולא מצדיק!
עוגמת נפש סוג הנזק :
הרכבה מחודשת של מדף אבל נתחיל בכך שהמרכיב יגיע בכלל, ויידע שהוא מגיע לפני בואו! פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
דבריו של הלקוח אינם עולים בקנה אחד עם רישומי החברה , ללקוח תואם תיקון
פעמים , שאחת מהן הוא לא ענה למתקין .
בפעם השניה המתקין של חברת 5 נגרים הגיע לביתו ותיקן את המדף .
תגובה:
ללקוח הסתיים טיפול ועוד נשלחולמען היטיב השירות עימו נשלח פיצוי ע"ס 400 ש"ח לקניה הבאה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה