פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מיטה באיכות גרועה שנשברה כשילד עלה עליהו 5 נגרים דורשים על התיקון 450 ש"חiv נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באפריל השנה רכשתי חדר ילדים בחברת 5 נגרים בסניף רמת גן.
כבר במועד האספקה נתגלו בעיות של פריטים שאינם תואמים את ההזמנה כולל מידות לא נכונות. במשך מספר חודשים באו והלכו נגרים מטעם החברה עד שלכאורה סיימו את העבודה.
באוקטובר בני הזמין חבר לישון אצלו ופתח עבורו את המיטה הנפתחת. החבר, בן 8 בלבד, עלה על המיטה ומיד נשמע רעש של עץ שנשבר.
פנינו לחברה והם שלחו לנו נציג שראה את הבעיה ואמר שידאג לשלוח נגר לתקן את הבעיה. מאז אני רודף אחר החברה ומבקש מהם לתקן את המיטה שנשברה בגלל ייצור לקוי. מנהלת שירות הלקוחות של 5 נגרים, במענה למכתבי, לא מוכנה לתקן את המיטה ודורשת על התיקון סכום של 450 ש"ח. היא חוזרת על הטענות שאמרו לי בטלפון שנעשה במיטה שימוש לא סביר. מדובר בילד בן 8 במשקל רגיל שעולה על המיטה.
ניסיתי לדבר עם מנהל שירות הלקוחות בטלפון אבל שם עונים לי שהם לא מוכנים לענות לטלפונים, אלא, מגיבים בכתב בלבד.
אני מצטער שקניתי ב 5 נגרים !!!
שילוב של מוצרים גרועים עם שירות גרוע הוא דבר שאנשים צריכים להיזהר ממנו!
כספי סוג הנזק :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
חברת 5 נגרים סיפקה ללקוחה את המוצר ללא פגמים .( טעות הלקוחה על מידות וליקווים לא שייך למספר ההמזנה הנ"ל ולמיטה המדוברת)בתאריך 20.5.09.
בתאריך 15/10/09 פנה למשרדי החברה הלקוחה ונעשתה ביקורת בביתו.
ללקוח נשבר חלק במיטה שעפ"י המבקר איכות מדובר בשימוש לא סביר בעליל.
מהות התיקון אינה 450 ש"ח אלה 180 ש"ח שהם למתקין בלבד.
בתאריך 29.10.09 לקוחה פנה אל מנהלי החברה ונשלחה לו מכתב תגובה בהתאם.
תגובה:
חברת 5 נגרים תשמח לספק ללקוח את התיקון ללא עלות חומר אלה עבור מבצע העבודה בלבד דהיינו המתקין.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה