מיטת נוער לא תקינה |
נושא התלונה: |
יצחק עודד |
שם/כינוי: |
יום שלישי 01 דצמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
סניף באר שבע |
כתובת: |
יד חרוצים 14, נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 01/12/09 רכשנו מסניף באר-שבע ריהוט לחדר נוער מתצוגה מנציגת החנות לאחר שבדקנו התאמה מלאה למידות החדר באמצעות המחשב,נציגת החנות הזדהתה כמעצבת מה שהתברר מאוחר יותר שלא, אף על פי שהשירות שלה היה מצוין מסתבר שהתכנון לא היה מקצועי וגרם לתקלות בעת סידור הריהוט בחדר כמו רגליי השולחן נמצאו הפוכות, וכן הצריך אותנו לחפש רגליים מברזל נוספות, דבר לא קל בכלל מאחר ושום חברה לא מתעסקת עם רגליים דומות לרגליים שסופקו על ידי החברה.
ריהוט החדר כלל: מיטה ומזרון, ארון, שולחן כתיבה עם מגירות צמודות, כוננית וכוורת, ובתאריך 07/12/09 הזמנו מוביל לקחת את ריהוט בחנות כאשר הבן נכח בחנות בעת העמסה. בזמן פריקת הריהוט מהמשאית וסידורם בחדר אנו מגלים בנוסף לבעיית הרגליים כפי שפורט לעיל, סדק משמעותי בבסיס המיטה. דיווחנו מידית לחנות והם הבטיחו לטפל.
למען הסדר הטוב ניהלנו תכתובת אימיילים וכן צילומים של בסיס המיטה, הם הבטיחו לעזור ולטפל בבעיה אך ככל שעובר הזמן מסתבר שלא דובים ולא יער, הבטחות לחוד ומעשים לחוד, הילדה שלי לא ישנה בחדרה אלא בחדרנו, הילדה לא מכינה שעורי בית בחדרה אלא בסלון, החדר החלומי שחלמתי לסדר לה הפך למחסן הפוך ובו נמצאים הריהוט ללא כל יכולת לסדרם בתוכו.
החברה רימתה אותי וסיפקה לי מוצר מתצוגה ללא יכולת להשתמש בו, ומתנערת מאחריות בטוענה שמוצר מתצוגה, מה שידוע לכול כמובן, אך לא אחריות אני מבקש אלא הוגנות באם היה ידוע על הפגם ומתוך ציפייה שהדבר לא יתגלה או אני מקווה להאמין בו שהדבר התרחש בתמימות מלאה. יש לגלות בגרות והגינות ולהבין שמוצר יצא מהחנות כאשר הוא פגום ולא שמיש. ובמצב כזה אין למכור אותו, מה שגם לא נאמר או נכתב שהמוצרים עלולים להיות פגומים ושבורים והאחריות היא על רוכש המוצר, חשוב להבין ששילמו מחיר מאוד יקר עבור הריהוט לחדר הילדה וכל פיתרון של החברה כגון להביא את המיטה לחנות כדי לסדר אותה מצריך אותנו להוציא כספים נוספים ולהעמיד אותנו בחריגות כספיות, ושלא באשמתנו
|
כספי |
סוג הנזק : |
תיקון או החלפת המיטה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|