פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מיטת נוער לא תקינה נושא התלונה:
יצחק עודד שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏01 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
סניף באר שבע כתובת:
יד חרוצים 14, נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 01/12/09 רכשנו מסניף באר-שבע ריהוט לחדר נוער מתצוגה מנציגת החנות לאחר שבדקנו התאמה מלאה למידות החדר באמצעות המחשב,נציגת החנות הזדהתה כמעצבת מה שהתברר מאוחר יותר שלא, אף על פי שהשירות שלה היה מצוין מסתבר שהתכנון לא היה מקצועי וגרם לתקלות בעת סידור הריהוט בחדר כמו רגליי השולחן נמצאו הפוכות, וכן הצריך אותנו לחפש רגליים מברזל נוספות, דבר לא קל בכלל מאחר ושום חברה לא מתעסקת עם רגליים דומות לרגליים שסופקו על ידי החברה.
ריהוט החדר כלל: מיטה ומזרון, ארון, שולחן כתיבה עם מגירות צמודות, כוננית וכוורת, ובתאריך 07/12/09 הזמנו מוביל לקחת את ריהוט בחנות כאשר הבן נכח בחנות בעת העמסה. בזמן פריקת הריהוט מהמשאית וסידורם בחדר אנו מגלים בנוסף לבעיית הרגליים כפי שפורט לעיל, סדק משמעותי בבסיס המיטה. דיווחנו מידית לחנות והם הבטיחו לטפל.
למען הסדר הטוב ניהלנו תכתובת אימיילים וכן צילומים של בסיס המיטה, הם הבטיחו לעזור ולטפל בבעיה אך ככל שעובר הזמן מסתבר שלא דובים ולא יער, הבטחות לחוד ומעשים לחוד, הילדה שלי לא ישנה בחדרה אלא בחדרנו, הילדה לא מכינה שעורי בית בחדרה אלא בסלון, החדר החלומי שחלמתי לסדר לה הפך למחסן הפוך ובו נמצאים הריהוט ללא כל יכולת לסדרם בתוכו.
החברה רימתה אותי וסיפקה לי מוצר מתצוגה ללא יכולת להשתמש בו, ומתנערת מאחריות בטוענה שמוצר מתצוגה, מה שידוע לכול כמובן, אך לא אחריות אני מבקש אלא הוגנות באם היה ידוע על הפגם ומתוך ציפייה שהדבר לא יתגלה או אני מקווה להאמין בו שהדבר התרחש בתמימות מלאה. יש לגלות בגרות והגינות ולהבין שמוצר יצא מהחנות כאשר הוא פגום ולא שמיש. ובמצב כזה אין למכור אותו, מה שגם לא נאמר או נכתב שהמוצרים עלולים להיות פגומים ושבורים והאחריות היא על רוכש המוצר, חשוב להבין ששילמו מחיר מאוד יקר עבור הריהוט לחדר הילדה וכל פיתרון של החברה כגון להביא את המיטה לחנות כדי לסדר אותה מצריך אותנו להוציא כספים נוספים ולהעמיד אותנו בחריגות כספיות, ושלא באשמתנו
כספי סוג הנזק :
תיקון או החלפת המיטה פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
חברת 5 נגרים דוחה על הסף את כל האמור בדבריו של הלקוח.
הלקוח הנ"ל מנסה בכל דרך להכפיש את שמה הטוב של החברה , חברת 5 נגרים הינה חברת הנושאת בגאון את תו אמון הציבור שמזדהה עם הגינות ויושרה .
הלקוח הנ"ל רכש חדר מתצוגה , בכל מעמד הרכשיה ולא אחת נמסר ללקוח כי חדר מתצוגה אינו בעל אחריות, לא די בכך הלקוח עוד הוביל את החדר עצמאית כך שאין כל דרך להוכיח כי אכן היה פגם כזה או אחר .
אין ללקוח כל עילה לטעון כי החברה רימתה אותו היות והוא עצמו ראה מה הועמס למשאית שהוא עצמו הביא על מנת להוביל את החדר , למרות כל הנאמר לעיל הלקוח פנה אל מנהל סניף באר שבע וכבר אז במעמד זה נמסר ללקוח כי נספק לו את החלק הל'יקוי לכאורה שהוא טוען לגביו למרות ואף עפ"י שאין לו אחריות ויחד עם זאת עובדה נוספת שהלקוח אינו מעלה כי ניתן לו גם פתרון לרגל וכל זאת ללא תשלום נוסף.
חברת 5 נגרים שומרת לעצמה הזכות לתבוע את הלקוח בגין הוצאת דיבה .
תגובה:
לקוח רכש חדר מתצוגה ואף הוביל את החדר בכוחות עצמו אין אחריות לנ"ל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה