פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ארון ילדים שקרס נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏03 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רמת גן כתובת:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב !
לפני כחצי שנה רכשתי ארון ילדים ברשת 5 נגרים בסניף רמת גן במחיר של 3000 ₪

לפני כשבוע קרס הארון בעקבות זה שאני ובעלי בתום לב ניסינו להזיז אותו בכמה סנטימטרים מכיוון שכל הזמן בשתי מגירות מתוך השש נכנס אבק ולא הבנו למה ?? מסתבר שלאחר הזזתו ראינו שלא היה מזונית מאחורי שתי המגירות
לאחר כמה שניות הארון קרס עלינו ולמזלנו לא היה ילד בסביבה ,בעלי קיבל מכה ברגל וביד ונאלץ לא ללכת לעבודה למחרת על מנת לנוח.
כשפניתי לשירות לקוחות כמובן שלא היה מענה ואפילו לא דרשו לשלומנו .. רק ביקשו לשלוח תמונות של הארון במייל.עד שפניתי לסניף רמת גן למנהלת סמדר עינב זו דיברה עם מנהלת שירות לקוחות של החברה בלה אלמליח ואמרה "סתומה" על הפקידה של השירות לקוחות ששוחחה עימי ושהיא לא מעונינת יותר שהפקידה תטפל בלקוחות שלה.
רק אחרי מספר ימים הגיע לי מתקין/מרכיב של החברה בשעה 23:00 כמובן שבשעה 20:00 ניסה לבטל את מועד הגעתו אבל התעקשתי שיגיע...
כעבור יומיים מהגעתו התקשרה מנהלת שירות לקוחות ואמרה לי שיש אפשרות שאני יוסיף 1500 ש"ח ויקבל את הארון שקניתי.
ואני שואלת את עצמי עד כמה חוצפה יכולה להיות לחברה ועד כמה אפשר לנצל את תמימותו של הלקוח .
מכיוון שאין באפשרותי להוסיף את הסכום הזה כבר מתוך ייאוש פניתי למנהלת וביקשתי לקבל זיכוי של הסכום הנותר 1450 ושאני יבחר ארון אחר בחברה שעולה יותר זול...ולא אותו דגם "נוראי"
ואכן הגעתי שוב לסניף ברמת גן ופשוט חשבתי לעצמי למה אני צריכה לוותר להם ולמה אני צריכה להוסיף כסף כדי לקבל ארון יותר זול ממה שקניתי ,כי אין מצב למצוא ארון ב 1450 בחברה הזו. אני חושבת שהחברה צריכה להחזיר לי את כספי ואף לפצות אותי על העלבון ,בזבוז זמן, ועוגמת נפש שעברתי בימים אלה.
אני מאוד מקווה שהגעתי לכתובת הנכונה בפנייתי אליכם יש לי קובץ תמונות מצורף של הארון .
אשמח אם תיצרו עימי קשר טלפוני על מנת שאוכל לספר לכם את הסיפור במלואו ולפקסס לכם את המכתבים ששלחתי לשירות לקוחות של החברה ואת אלה שקיבלתי מהם.
ד"ר רמה שוקרון
מייל : [email protected]
תודה רבה
והמשך יום טוב
עלבון+כספי+ סוג הנזק :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
הלקוחה קיבלה שירות אישי וישיר על ידי.
כל דברי הלקוח עתידים להידחה על הסף!
יום למחרת האירוע החברה שלחה ללקוח איש בקרת איכות מבלי שתמתין כלל.
ללקוחה סופק ארון בחודש יולי אשתקד , הלקוח הזיזה את הארון מהקמום שבו הורכב וכתוצאה משימוש לא סביר ע"י גריררת הריהוט . בתעודת האחריות שהחברה מספקת ללקוחותיה יש סעיף ספציפי המזהיר את הלקוח משימוש כגון זה .
בשיחותי עם הלקוחה נאמר לך כי לפנים שרות הדין ולמען היטיב השירות עימה החברה תשמח להעניק עבורה ארון חדש בעלות של 50% הנחה ועוד ייתרה מזאת לקוחה קיבלה אישור מיוחד על ידי עוד שלא לשלם את ההובלה וההרכבה .
לאחר בקשה של הלקוחה ואופן חריג אושר לה גם האופציה לקבל את 50% עלות הארון 1450 ש"ח כזיכוי לרכישה הבאה ולזאת היא הסכימה ואישרה .

תגובה:
ללקוחה לא יוחזר כספה על אחת כמה וכמה שמדובר בשימוש א סביר .
ללקוחה נתנה האופציה לקבל את המוצר ו'או הזיכוי במחיר עלות .
כחלק משירות עבורה למרות ולפנים שורת הדין .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה