פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול, עוגמת נפש ואי מתן שירות. נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
:שד' ההסדרות 20 צ'ק פוסט כתובת:
צ'ק פוסט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים רכשתי חדר בחמישה נגרים ושילמתי ממיטב כספי בכדי לקבל איכות ושירות( מה שהתברר כשקר אחד גדול)לקחתי ימי חופש מהעבודה והמתקינים הבריזו פעם אחר פעם מבלי לטרוח ולהודיע, כאשר סוף סוף החדר הורכב היו לקויים בלי סוף,מגירות נפתחות בקושי רב, זויות הארון נשברו, המיטה התחתונה נפתחת בקושי.
כמובן פניתי לשירות לקוחות במסגרת האחריות ,קבענו עם מתקין. לקחתי שוב חופש מהעבודה ושוב לא הגיעו וכשהגיעו בפעם הבאה המתקין לקח פטיש,דפק בצידי המגירה ואמר שזה רק ענין של כיוון ועכשיו הכל בסדר.כלום לא היה בסדר!!! וחוזר חלילה שוב הזמנו מתקין ושוב דפיקות .בינתיים מה שהסתבר כטעות חיינו רכשנו חדר נוסף והחזית של המגירה נשברה באותו שבוע. המתקין הגיע חיבר באופן זמני ואמר שצריך להחליף את המגירות בכל החדרים .כמובן 20000 ש"ח לא הספיקו לחמישה נגרים והם טענו שבוצע שימוש לא תקין במגירות וצריך לשלם עבור החלפת המגירות.בחיים שלי לא שמעתי תירוץ כזה עלוב .מה זה שימוש תקין במגירה? תסבירו לי אולי סוף סוף אלמד לפתוח מגירה ,ממש 12 שנות לימוד(המתקין היקר הרס בידיו המקצועיות את המגירות ואנו אשמים.אין גבול לחוצפה)שום פניה לשירות לא עזרה, למרות שנקבעה פגישה נוספת ובקשתי שיגיע מתקין אחר הילה משירות לקוחות בקשה שאתן לו הזדמנות נוספת אמרתי לה שאני לוקחת חופש מהעבודה ושלא יבריזו שוב. היא הבטיחה והמתקין שוב לא הגיע,התקשרתי אליה ושאלתי מה קרה? היא ענתה :המתקין אמר שאין לו למה לבוא.היא אפילו לא טרחה להודיע.לסיכום נגרמה לי עוגמת נפש גדולה מאוד, מה שגם היה, כשהייתי בהריון והתקשיתי מאוד לפתוח את המיטה, שלא לדבר על המתח הנפשי והעצבים במשך שנתיים. כיום אני מקווה שהתלונה לא תיפול על אזניים אטומות.אני לא מתכוונת להוציא אגורה על תיקונים,את הכסף אני שומרת לעורך דין ובית משפט במידה והפעם הנושא לא יטופל.בנוסף קראתי קצת תגובות לתלונות מלקוחות שלכם וניתן לראות באופן שיטתי איך אתם מתחמקים.תעמדו מאחורי האמנה שלכם ותוכיחו שירות טוב.אני לא אקבל שום תירוץ.
ואגב אולי תעבדו עם מתקינים שלכם ולא חיצוניים כך יהיה לכם יותר פיקוח על השטויות שהם עושים.אין להם שום אינטרס לרצות את הלקוחות משום שהם לא כפופים לאף אחד.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המגירות תיקון המיטה במסגרת השירות (ללא תשלום כמובן!!!) וכמו כן אני מעונינת לדבר ישירות עם המנכ"ל. פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
קרן שלום ,
לאור כל הנאמר לעיל ולאחר ממצאי הבדיקה במערכת הוחלט כי לפנים שרות הדין יקבע עימך מועד לביקורת על מנת לשער את מהות התיקון למרות השימוש הלא סביר שבוצע במגירות חברת 5 נגרים תבצע את התיקון ללא עלות כמתן שירות חיובי עבורך.
תגובה:
יצרו קשר עמך למתן שרות ללא תשלום . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה