פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השירות הכי גרוע שיש..... נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני למעלה מחודשיים קניתי 3 ארונות מחמישה נגרים עליהם שילמתי במזומן כאשר ביצעתי את ההזמנה נאמר לי שיקח כחודשיים עד שיגיעו הארונות לשמחתי/צערי הגיע יום קבלת הארונות ולהפתעתי הרבה הם "שכחו" להביא את אחד הארונות.
לאחר תלונות וטלפונים רבים מול החברה
בהם תוזזתי מעובד אחד לשני תוך התחייבויות שיחזרו אלי עם תשובות נתקלתי באטימות של העובדים יחס משפיל וחסר אכפתיות כלפי כגון
"זה מה יש אם את רוצה אפשר לבטל את העסקה ותקני ממקום אחר"
"אני לא אשמה שזה קורה לך ..."
"זו לא בעיה שלי המעצבת אשמה"
וכד'
לאחר שיחות טלפוניות מרובות הוסכם כי יספקו לי את הארון לאחר כשבוע וחצי, שוב כולי מלאת ציפיה לקבלת הארון המיוחל ... ול"הפתעתי" הם התקשרו להודיע לי כי הרכב של המתקין תקול ולכן לא יגיע אלי ... לא פחות חשוב לציין שהם התקשרו לאחר השעה שהוא אמור להגיע ...ושוב אני אמורה לרדוף אחריהם ... כדי לקבל יחס ... ונראה לי שרק אלוהים וחמישה נגרים יודעים מתי יגיע הארון המיוחל ...
השפלה, נזק כספ,י ועוגמת נפש סוג הנזק :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
ללקוחה אכן בוצעה התקנה עם ארון חסר עקב טעות אנוש של המעצבת ,
הארון יוצר במהירות האפשרית שהחברה יכלה לספק לצערנו ההתקנה נדחתה עקב גורם שהחברה לא יכלה לצפותו מראש .
הארון מסופק ללקוחה כבר בתאריך הקרוב .
תגובה:
ללקוח יסופק הארון , ללקוח ישלח פיצוי . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה