|
|
|
|
|
|
חברה המזלזלת בלקוחותיה |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר רכישה של 3 חדרי ילדים עם התחייבות לתיאום אספקה, אין קול ואין עונה... שירות הלקוחות מתעלם מפניות הלקוחות כולל המנכ"ל יורם עינב שבוחר לא לענות או להתייחס לתלונות אלו - עשו לעצמכם טובה והתרחקו מ5 נגרים לסוף העולם!!
|
|
|
|
|
|
|
|
חמישה נגרים שירות לקוחות
, תגובה:
|
אלמליח בלה - מנהלת שרו |
שם ותפקיד: |
ההזמנה מסופקת למשכנך 17/5/10
במהלך שיחה שבוצעה עימך 5/5/010 שתוכנה היה תיאום האספקה |
תגובה: |
ההזמנה מסופקת ללקח עפ"י זמני אספקה שבהם החברה מחוייבת עפ"י הסכם ההזמנה |
פתרון: |
|
|
|