פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול עוגמת נפש ואי מתן שירות הולם לאחר קנייה נושא התלונה:
מזרחי אריאל שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏06 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
פועלי צדק 2 כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר בדיקה בכמה חנויות רהיטים ולאחר המלצה של מכר החלטנו לקנות ארון בחמישה נגרים מה שהתברר כטעות קשה מאוד המתקינים הגיעו כמובן באיחור רב מהמועד שנקבע התיקנו את הארון והלכו לאחר שהתיקנו שמתי לב למכות בדלתות ובמדפי הארון התקשרתי לשירות הלקוחות לאחר כמה שיחות שהעבירו אותי מנציגה לנציגה ובמהלכם השיחות אף התנתקו מספר פעמים נקבע לי מתקין לביקורת כמבון שהמתקין לא הגיע לא טרח להודיע וככה כ 7 פעמים!!!! אני מחכה בבית והמתקין אפילו לא טורח להגיע כמובן שאני מצטער מאוד על קנייה זאת וארחיק כל מכר ובן משפחה שאוכל מחנות זאת אסור לעשות קניה של אפילו 5 ש''ח בחנות הזאת, כמבון שהפנתי את תלונתי לעורך דין אשר בודק כיצד אפשר לטפל בבעיה זאת
כספי עלבון בזבוז זמן!! סוג הנזק :
פיצוי הולם עד מאוד תיקון הארון במיידית פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
ללקוחה בוצעה ההתקנה עפ"י מועדי האספקה של החברה
לאחר ההתקנה לקוח העלה את תלונתיו על פגמים במוצר .
ללקוח נקבע מועד לבקרת איכות מספר פעמים אך לצערנו לא ענה לטלפונים כאשר המבקר ביקש להגיע למשכנו
תגובה:
ללקוחה בוצעו כל התיקונים הנדרשים במידה ולקוח עדין לא שבע רצון נשמח לשלוח בקרת איכות נוספת . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה