פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות מזלזל- לא מגיעים בזמן ולפעמים לא מגיעים כלל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
כבר ניתקלתי באותה התופעה שלא עונים לטלפונים בשירות הלקוחות, לא חוזרים אליך אף פעם לטלפון שמשאירים וגרוע מזה קובעים איתך לא מגיעים ולא מודעים ובנוסף אם יש תיקונים מחכים הרבה זמן ולאחר פעמיים שקבעו ולא הגיעו לא שומעים מהחברה מילה!!
שירות גרוע ביותר ולמרות שהמוצרים מוצאים חן בעיני אני לא אזמין כלום יותר!!!!
ללמד התנהגות הולמת של שירות הלקוח כלפי הקליאנטים פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
ללקוחה בוצעה ההתקנה בתאריך 26/04
מועד השירות שנקבע ללקוחה לביתו היינו עומד במסגרת הסכם ההזמנה
תגובה:
ללקוחה נקבע מועד לשירות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה