פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב בהובלה, ושרות לקוחות לא זמין ולא אמין נושא התלונה:
רייס נועה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏25 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
היום ה 25.5.10, היתה הפעם השלישית שחיכיתי להובלה שתואמה איתי, בפעמים הקודמות בטלו את ההובלה בתואנות שונות, אבל רק כאשר כבר חיכיתי, היום לא טרחו כלל להתקשר, ורק לקראת סוף זמן ההמתנה המיועד, לאחר שהתקשרתי לחנות, אמרו לי שבמקום בין 1600-1800, כמסוכם, יגיעו בין 2100-2200, ולכך סרבתי. חשוב לי לציין שאחרי הפעם הראשונה, הובטח לי זיכוי על ההובלה, אותו אמנם קבלתי,אבל גם זאת רק בהתערבות של החנות, ולא על ידי שרות הלקוחות. מבחינתי זאת הפעם הראשונה והאחרונה בה אקנה מחברה זו, וכך גם אמליץ לחברי.
בברכה
נועה רייס

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
ללקוחה היה עיכוב באספקה עקב סיבות אשר החברה לא יכלה לצפות מראש תגובה:
ללקוח ניתן פיצוי כספי אשר הינו לא לשלם את סכום ההובלה וההרכבה למתקין . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה