פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עיסקה לאחר ביטול של 3 פעמים מועד התקנה נושא התלונה:
קריאף גל שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכם בתאריך 9/3/10 רכשתי חדר שינה לילדים מחמישה נגרים בחוזה כתוב בין 45 ימים ל65 ימי עסקים הובטח לי בפה שהחדר יגיע לפני זה רק חוזה והליך רשמי מוכרת בשם גיני לאחר כ55 ימים תאום לי מועד התקנה ביום ההתקנה לאחר השעה שסוכמה אמרו לי שלא יגיעו המשטח נפל הפסדתי יום עבודה להם לא איכפת תיאמו שוב עם הבטחו שאין מצב ושוב סיפרו סיפור על רכב תקול אני כמו פרייר שחיכה אמרו שבפעם השלישית אין מצב שלא יבואו ושוב סיפרו סיפורים באותו יום ההתקנה וככ\ל תיאום נמשך שבוע עכשיו שאני מבקש כספי בחזה אני נתקל בלפנות להנהלת חשבונות ושם בכלל אין מענה מה עליי לשות אני רוצה את כספי ופיצוי ושבקשתי את כספי מהחנות שוב נתקל אין תשובה צריך לפנות להנהלת חשבונות בושה וחרפה לחברה כזאת שמוכרת סיפורים לאנשים לפני קניה יש לציין שהמוכרת הייתה מאוד נחמדה והעיסקה והתשלום נגמרו ב10 ד אז תחזירו גם את הסף ככה מהר
כספי סוג הנזק :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
לחברת 5 נגרים אין עניין לריב עם הלקוח , אכן לצערנו בוצע ביטול ללקוח מסיבות אשר החברה אינה יכלה לצפות מראש . תגובה:
החברה הסכימה לבטל ההזמנה ללקוח למרות שאין זה עניין של מדיניות
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה