פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות הצרכן וטיפול כושל נושא התלונה:
סומך אפרת סומך שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
קנינו חדר שינה לילדנו במאות שקלים שכלל בתוכו גם זוג כריות לשידה.
נאמר בעת ההזמנה וסגרנו מחיר כולל הכל והמוכרת אמרה שתוך שבועיים נבוא לקחת את הכריות על מנת שנוכל להתאים עוד אביזרים באותו הצבע.כעבור שבועיים באנו לקחת את הכריות ואז המוכרת אמרה שלא הגיעו כי "שכחה" לרשום זאת בהזמנה ואין מה לעשות אלה לשלם שוב,לאחר דין ודברים הוחלט לתת לנו כרית אחת ולשלם על השנייה והסכמנו למרות שזאת הטעות של המוכרת שהתגלתה כלא אמינה.שבאו להרכיב את החדר שוב לא הביאו את הכריות והמוכרת תרצה בתרוצים שיקריים(שהמרכיב שכח)ושאלנו אותו והוא אמר שאף אחד לא אמר לא להביא אותם.ולאחר שוב שיחה עם המוכרת שדיברה לא יפה (כמו בעת ההזמנה)נותקה השיחה.אני לא מתכוונת לוותר על כך למרות שהמוכרת אמרה"כולה"כרית בשבילנו זה הפיניש של החדר וללא הכריות שהזמנו ואין להשיג בכל חנות זה המון(פרפקציוניסטית)אין מה לעשות בשבילי כל החדר לא שווה ואמרתי גם למוכרת שמבחינתי אני באה לזרוק את החדר שבעניי לא שווה והחברה הצטיירה כלא אמינה ושיקרית.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ברצוני פיצוי הולם+שתיי כריות. פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
חברת 5 נגרים דוחה את כל טענות הלקוחה שנאמרו לעיל .
בעת העיסקה הלקוחות דרשו את הכריות ללא תשלום וכבר אז נאמר להם כי עליה היה לשלם עבורן אך למען היטיב השירות עימה תנתן לה נחה לכרית נוספת .
הכריות שאותן רכשה הלקוחה הינם מוצרי אקססוריז ואינן חלק מההזמנה ואין המתקין מחויב לספק זאת אך למרות הנאמר סופקו .
תגובה:
ללקוחה סופקו הכריות .
הלקוחה לא מוצאת מקום לפצות הלקוחה וכמובן שלא לספק ללקוחה כריות נוספות בחינם.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה