התעלמות וזלזול מחלקת שרות לקוחות וסניף חיפה והספקה חלקית של ההזמנה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 30 מאי 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
יד חרוצים 14, נתניה |
כתובת: |
חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הזמנו חדר ושתי מיטות ברוחב 1.2מ' בסניף חיפה של חברת 5 נגרים. נקבעה לנו התקנה ליום א' 30/5/10 בשעה 10:00. לקחנו יום חופש מעבודה וחיכינו למתקין. בשעה 12:00 שרות לקוחות הודיע שהמתקין מתעכב. רק בשעה 15:00 הודיעו שהמתקין לא יגיע וקבעו התקנה למחרת.
למחרת הגיע המתקין. הסחורה שסופקה תאמה רק חלקית את ההזמנה והיו פשלות בהתקנה. בין היתר לא סופק בסיס של אחת המיטות ומיטה שנייה סופקה בגובה שונה מההזמנה ועוד ליקויים וחוסרים נוספים.
נותרנו במצב קשה כי לאחת הבנות שלנו אין איפה לישון (היינו חייבים לפנות את המיטה הישנה). ב-31/5/10 שלחנו אימייל ופקס לשרות לקוחות ולמעצבת שטיפלה בנו. לא קיבלנו שום תגובה/תשובה ולקח לנו שבוע לתפוס טלפונית את מי שאמורה לטפל בנו בשרות הלקוחות. שרות הלקוחות קבעו התקנה נוספת ל-16/6/10 והבטיחו שיצרו איתנו קשר לפתרון חלק מהבעיות. כיוון שלא חזרו אלינו כפי שהובטח, ב-10/6/10 שלחנו מכתב נוסף עם פירוט כל הליקויים הפעם גם למנכ"ל החברה מר יורם עינב. גם מכתב זה לא זכה לשום תגובה !!!!
היום 16/6/10 שוחחנו עם שרות לקוחות והובטח לנו שהכל יסופק, אך אחה"צ הגיע המתקין עם חלק מהחוסרים, אך ללא בסיס המיטה וחלקים נוספים. בשעה שהמתקין הגיע לא היתה אפשרות ליצור קשר עם החברה כיוון שהמשרדים היו סגורים. ביקשנו מהמתקין לפרק את המיטה ולהחזירה לחברה ע"מ שהילדה תוכל לישון בחדר, אך הוא סירב.
אנו נמצאים כרגע במצב בו אחת הבנות לא יכולה לישון בחדרה. הדבר גורם לקושי עצום בבית וחברת 5 נגרים שמעולם לא יידע אותנו שתהיה אספקה חלקית מתעלמת לחלוטין ועושה מאיתנו צחוק. בסך הכל רצינו לקנות רהיטים לחדרי הילדים וקיבלנו עוגמת נפש עצומה, רהיטים לקויים ובזבוז זמן עבודה.
המחשבה שממחר צריך שוב לנסות ולתפוס את שרות (או האי-שרות) הלקוחות של 5 נגרים גורמת לנו סיוטים. בשמחה היינו מחזירים להם את הסחורה שסיפקו ומנתקים קשר מחברה ששמה לה למטרה להתעלל בלקוחותיה.
|
בזבוז זמן,עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזרת המיטות לחברה ופיצוי על בזבוז זמן ועוגמת נפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|