אי קבלת ידיות |
נושא התלונה: |
קרן אורי |
שם/כינוי: |
יום שישי 23 אפריל 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ששת הימים 15 |
כתובת: |
רמת גן |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הנדון: תלונה על אי קבלת ידיות
==============================
א.ג.נ.
ברצוני להביע את מחאתי על הטיפול בהזמנה שהזמנתי מחמישה נגרים בסניף רמת גן עבור 2 חדרים הכוללת 2 מיטות, וספריה ובנוסף ידיות תואמות כמו שהיה בתצוגה בצבע ורוד של מעצבת. סה"כ העסקה עלתה בערך 11,000 ש'. (9,000 ש' חוייבנו בכרטיס אשראי) החלפת דלתות של הספריה כי לא היה את הצבע המבוקש מהזמנה קודמת בערך 700 ש' וכן ידיות בערך 250 ש' והובלה והתקנה 750 ש') ברצוני לציין שנאמר לי ע"י סמדר שהיא עדיין לא חייבה אותנו עבור הידיות, וזה לא אומר שצריך להתנער מלקוחות ולשקר להם במצח נחושה שהזמינה את הידיות. לצערי הרב את הידיות שהזמנתי עד עצם היום לא קיבלתי. סמדר המנהלת סיכמה איתי טלפונית שהיא מחייבת אותי עבור הידיות ושהמוביל יגיע לקחת את הידיות, כאשר המוביל יגיע להתקנה. המוביל אמנם הגיע להתקנה בערך ב-27/5/10 ללא הידיות, התקשרנו אין ספור פעמים וביקשנו אפילו שאנחנו נגיע לקחת את הידיות ונמסר לנו מסמדר שהזמינה את הידיות מהמחסן ועד עצם היום הזה, לא הגיע הידיות אלינו. למרות הבקשות החוזרות ונישנות להשיג את סמדר היא כבר במשך שבועיים וחצי עסוקה מדי או שלא היתה ובנוסף מסרו לנו שסמדר תחזור אלינו. יש לי הרגשה שבכלל לא הזמינו את הידיות וזה סתם זלזול בלקוחות כי הידיות זה סתם כסף קטן לעומת העסקה שביצענו? למה שיתייחסו בכלל? את הכסף הם כבר קיבלו. ממש ביזיון. אנו לקוחות חוזרים שלפני כמה שנים בצענו עסקה בחמישה נגרים ברמת גן ולצערי הרב מאד התבזיתי.
אבקשך לפעול לתיקון הבעיה ולהבאה לפתרון המהיר ביותר לשביעות רצוני וכפי שמתבקש מחמישה נגרים המכובד שאמון על נתינת שירות טוב ואמין.
באם לא תטופל פניה זו בהקדם אאלץ לפנות לגופי צרכנות/נציב פניות הציבור על מנת שאוכל לקבל מענה לבעיה.
בכבוד רב ובתודה מראש,
אורי קרן- 0577745775
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
קבלת הידיות בהקדם האפשרי והתייחסות כמקובל בחברות כמו חמישה נגרים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|