פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשובה שקרית של אלמליח בלה לתלונה בנושא "התעלמות וזלזול מחלקת שרות לקוחות וסניף חיפה והספקה חלקית של ההזמנה" נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏20 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מנהלת שרות לקוחות של 5 נגרים גב' אלמליח בלה לא מתביישת לפרסם באינטרנט תגובה שקרית וחצופה שלחברה לא הגיעו שום המכתבים וזאת אחרי שקבלת מכתב ראשון אושר ע"י הילה ממחלקת שרות לקוחות (היא אף הקריאה ממנו בשיחת טלפון). הילה הבטיחה לחזור בנושא, אך מעולם לא עשתה זאת. לא עזרו גם אין ספור שיחות עם הילה ועדי משרות לקוחות.
מכתב שני נשלח בין היתר גם למנכ"ל החברה ובבירור בסניף נתניה (שם יושב המנכ"ל), נאמר לנו שהמכתב התקבל והובטח לנו שמזכירתו תחזור אלינו (לקחו מס' טלפון). כל מאמצינו לתפוס את מזכירת המנכ"ל או את המנכ"ל עצמו לא צלחו.
איך בדיוק נעביר את מכתבנו לגב' אלמליח בלה באמצעות יונת דואר ? הרי שלחנו פקסים לשרות לקוחות, לסניף נתניה, לסניף חיפה וגם (!!!) אימיילים ל- [email protected] ולאימייל אישי של המעצבת שטיפלה בנו. אז איך בדיוק היא רוצה לקבל את המכתב ???
לגופו של עניין רק אחרי פרסום התלונה באינטרנט ופניה טלפונית נוספת היום הותקן בסיס המיטה. 3 שבועות בתינו הבוגרת נאלצה לישון בסלון וחברת 5 נגרים התעלמה מאיתנו. בנוסף אנו בזבזנו 4 ימי עבודה !!!!! אבל מה עם שאר הליקויים – שולחן שמקובע לקיר עם ברגים כי אחרת הוא לא יציב, שריטה בדופן של מיטה שניה וחיבורי מיטה לא ישרים ? האם נושאים אלו מחייבים פתיחת תלונה חדשה באינטרנט ?
תיקון הליקויים ופיצוי הולם פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
צר לי על אי ההבנה לידי לא הגיע תלונה תגובה:
הבעיה נפתרה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה