|
|
|
|
|
|
שוב ניסיון להוציא לקוח שקרן |
נושא התלונה: |
סומך אפרת סומך |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר ששלחתי שתיי תלונות אלייכם+פקס ואין שום יחס או טיפול מצידכם,אלה רק ניסיון "ברישום" שאנשים יראו למראית עין שאתם מטפלים בבעיות.אז בקשר לבעייתי על שתיי כריות "שסיפקתם לי" למרות "שדרשנו"מהמוכרת את הכריות בחינם אז לא כך הדבר.הכריות שולמו במלואן כך שאתם לא עושים לי טובה בעיניין ולמרות זאת עדיין אין כריות ומיצד המוכרת עדיין אותן תרוצים (גם אחרי 50 יום)עדיין לא הגיעו כמה דקות ונחזור עם תשובה ואין תשובה ואין כריות.כמה חבל שבשביל 2 כריות רק תפסידו לקוחות ומה שבטוח את האמון בחברתכם.ואם אכן הכריות סופקו חבל שלא מעדכנים אותנו.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
חמישה נגרים שירות לקוחות
, תגובה:
|
אלמליח בלה - מנהלת שרו |
שם ותפקיד: |
אבקש לצור קשר עם מחלקת השירות 09-8653753 |
תגובה: |
יש להראות אסמכתא על תשלום של 2 הכריות |
פתרון: |
|
|
|