|
|
|
|
|
|
איכות הרהיטים ושירות לקוחות גרוע |
נושא התלונה: |
יום שישי 23 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי חדר נוער בהזמנה ב5 נגרים. בעלות של 10,000 ש"ח. הארון היה צמוד לקיר חיצוני של הבניין. וספג רטיבות. לאחר 4 שנים כל החדר מתפורר עשוי מסיביט . פניתי לשירות לקוחות תיאמו איתי פגישה אחרי שבועיים. חיכיתי בבית לא הלכתי לעבודה משעה 8-14 היה אמור להגיע מהחברה אדם לבדוק, ובשעה 16:00 רק הודיע שהמכונית התקלקלה ולא יוכל להגיע. כמו כן אין אחריות לדברים כאלו נאמר לי בטלפון. חברה כל כך מפורסמת ומחירים כאלו יקרים ואיכות כה גרועה של סחורה ויחס כה גרוע עדיין לא נתקלתי עד היום.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
חמישה נגרים שירות לקוחות
, תגובה:
|
א |
שם ותפקיד: |
? |
תגובה: |
? |
פתרון: |
|
|
|