|
|
|
|
|
|
המומה מתגובת גב' אלמליח בלה לתלונתי |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נדהמתי לקרוא את תשובת גב' אלמליח בלה לתלונתי בנושא " התעלמות וזלזול מחלקת שרות לקוחות וסניף חיפה והספקה חלקית של ההזמנה " שהיא מצטערת על אי ההבנה ושהבעיה נפתרה.
אף אחד מחברת 5 נגרים לא פנה אלינו ע"מ לפתור את בעיות ההתקנה והבעיות לא נפתרו !!!! אולי גב' בלה תסביר למה כוונתה שהבעיה נפתרה ? נשמח לקבל תשובה עיניינית ולא תשובה סתמית שהבעיה נפתרה כשבפועל אפילו לא יצרו איתנו קשר ולא ענו ל-2 מכתבים ששלחנו ולאין ספור שיחות טלפון.
קשה להאמין שחברה שמתימרת להיות אחת החברות הגדולות לריהוט ילדים מרשה לעצמה התנהגות כזאת ויחס כה מזעזע ושקרי ללקוחות!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
חמישה נגרים שירות לקוחות
, תגובה:
|
אלמליח בלה - מנהלת שרו |
שם ותפקיד: |
עפ"י כל רישומי המערכת הסתיים אצל הלקוחה טיפול
במידה ואחרת . |
תגובה: |
אבקש לצור קשר עם רכזת סניף חיפה הילה ולעדכן אותה אחרת
09-8653753 |
פתרון: |
|
|
|