פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המומה מתגובת גב' אלמליח בלה לתלונתי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
נדהמתי לקרוא את תשובת גב' אלמליח בלה לתלונתי בנושא " התעלמות וזלזול מחלקת שרות לקוחות וסניף חיפה והספקה חלקית של ההזמנה " שהיא מצטערת על אי ההבנה ושהבעיה נפתרה.
אף אחד מחברת 5 נגרים לא פנה אלינו ע"מ לפתור את בעיות ההתקנה והבעיות לא נפתרו !!!! אולי גב' בלה תסביר למה כוונתה שהבעיה נפתרה ? נשמח לקבל תשובה עיניינית ולא תשובה סתמית שהבעיה נפתרה כשבפועל אפילו לא יצרו איתנו קשר ולא ענו ל-2 מכתבים ששלחנו ולאין ספור שיחות טלפון.

קשה להאמין שחברה שמתימרת להיות אחת החברות הגדולות לריהוט ילדים מרשה לעצמה התנהגות כזאת ויחס כה מזעזע ושקרי ללקוחות!!!!

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
עפ"י כל רישומי המערכת הסתיים אצל הלקוחה טיפול
במידה ואחרת .
תגובה:
אבקש לצור קשר עם רכזת סניף חיפה הילה ולעדכן אותה אחרת
09-8653753
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה