|
|
|
|
|
|
פיגור בזמן להרכבה לאחר מספר דחיות של החברה. |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בס"ד
הוזמנה הרכבה ליום ו' 12.08.2010 .לאחר שנדחתה מ 08.08.10 ביום א' ולא ימי שישי.וזו לא דחיה ראשונה.
סוכם על הרכבה ראשונה בבוקרשישי כאשר נאמר שההרכבה ביו השעות 8-12 .
וכי ההרכבה תארך כשעה וחצי.
התקשרת למרכיב בשעה 9. לערך והוא הודיע לי כי יש לו הרכבה אחרת ואני לאחריה ,הוא לא יגיע לפני 13-14 לערך.
בשעה 13.30 הודיע לי כי הוא מעונין להגיע.
הודעתי לו כי לפנים משורת הדין אם יגיע בשעה17.00 הוא יוצא מביתי לפני השבת.
הוא הודיע לי כי דרוש לו לפחות 3 שעות עבודה וכי הוא לא מזלזל בעבודתו והוא קפדן. הודתי לו על יושרו, והשארתי לו את ההחלטה.
המרכיב לא הגיע.
מה דעתכם .
יום נעים
גבריאל כהן
|
המוצר לא הגיע ולא הורכב |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
חמישה נגרים שירות לקוחות
, תגובה:
|
אלמליח בלה - מנהלת שרו |
שם ותפקיד: |
גבריאל שלום,
תודה שפניית אלי , לאחר שיחה עמך הובהר כי היתה חוסר הבנה אודות זמן ההתקנה של הריהוט במשכנך .
|
תגובה: |
ההתקנה תסופק לשכנך כבר מחר .
ישלח לבתך שי קטן לחדר .
בברכת שבוע טוב
|
פתרון: |
|
|
|