פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הקדמת התקנה ביומיים - אטימות מוחלטת במח' שירות לקוחות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נתניה כתובת:
צ'ק פוסט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום, בוצעה הזמנה של שולחן + כוורת + מראה בתאריך 17/6/10, לאחר שנקבע לנו תאריך התקנה ל 02/09/10 ביקשנו רק להקדים ביומיים כדי שההתקנה תבוצע בחודש אוגוסט כאשר אנחנו בחופש.
לאחר עשרות טלפונים ו-3 ימים הצלחנו סוף-סוף לדבר עם הגב' בלה אלמליח בטל' והיא לא הסכימה בשום פנים ואופן להקדים ביומיים את ההתקנה. לאחר שריאנו שזה בלתי ניתן אז ביקשנו להזיז את ההתקנה לאחד מימי שישי, אבל אז הגב' אלמליח אמרה שלא מבצעים התקנות בנהריה בימי שישי.
הלו????????????????. אתם מבינים 5 נגרים הוציאו את נהריה מחוץ לשירות בימי שישי, למה?????????????? מהקרה??????? עד כמה שזכור לי נהריה נמצאת בתוך תחומי הקו הירוק.
כעת אנו במצב שלא מסכימים להקדים ביומיים את ההתקנה וגם לא מסכימים לבוא בימי שישי, אם זאת לא אטימות אז אני לא יודע מהי.
זאת הזמנה שנייה שלנו מהחברה ושנה הבאה אנו צריכים לבצע הזמנה נוספת. חבל שהשירות לקוחות הוא כזה. אני אזכור את זה טוב בשנה הבאה כאשר אחפש חדר נוסף. מח' שירות לקוחות והעומדת בראש הגב' אלמליח צריכים לעשות סוייץ' ב 180 מע' וקודם כל ללמוד להקשיב לצרכי הלקוח וכשהוא מבקש להקדים כולה ביומיים את ההתקנה, זאת לא בקשה שכרוכה בשינוי סדרי עולם, אז צריך לבדוק ולעשות הכל כדי להיענות לבקשה הזאת. ועל האטימות לגבי ימי שישי כבר אין לי מה להגיד... אני חושב שזה מדבר בעד עצמו.
חבל שהמנכ"ל לא יודע כיצד מח' שירות לקוחות שלו "מתפקדת".

כספי סוג הנזק :
קצת הקשבה ללקוחות והפגנת גמישות - סה"כ הבקשה היא לא מוגזמת ונינתנת לפיתרון פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
מר דגן דני הנכבד שלום רב ,
קיבלתי בתודה על פנייתך אודות תאריך האספקה .התאריך שבו נפתחה ההזמנה שלך הינו 16.7.10 .בתאריך 17/8/10נמסר לך תאריך האספקה דהיינו 30 יום מפתיחת ההזמנה בעוד שלחברת 5 נגרים עומדים 45-65 ימי עבודה לאספקה .
בתאריך 3/9/10 פניית אלי בבקשה להקדמת מועד ההזמנה ולאחר בדיקה מקיפה שלי אל מול סידור העבודה ואל מול ריצפת הייצור ומאמצים מאוד גדולים , לצערי לא ניתן היה להקדים את מועד האספקה .
גם בשיחת הטלפון עימך הוסבר לך שמין ההגינות עלינו לספק ללקוחות שעוד הזמינו מוקדם יותר בהרבה לפנייך ואנו כחברה מחוייבים אליהם קודם לכן .
תגובה:
במידה ותחליט לפתוח הזמנה נשמח לשריין עבורך תאריך אספקה מראש .
אני מאחלת לך ולבני משפחתך שנה טובה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה