פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
שיטרית שלום שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏19 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי 19/8/10 הותקן חדר ילדים בעלות של 10000 ש"ח ההתקנה היתה רשלנית מספר גדול של פגמים כל הפניות למוקד השירות נענו באטימות מוחלטת
כל נסיון להשיג את משרדי ההנהלה עלו בתוהו
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול מיידי בהתקנה הלקויה פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
מר ' שיטרית היקר שלום ,
אני מבקשת להודות לך באופן אישי על פנייתך.
תודה שאכפת לך ובחרת לשתף אותי בחוויה הלא נעימה שחווית. צר לי על אי הנעימות שנגרמה לך וחשוב להדגיש כי אנו כחברה רואים בפנייתך הזדמנות
בתאריך 1.9.10 מתואמת למשכנך בקרת איכות להזמנה .
כדבר של מדיניות החברה אנו נספק עבורך תיקון לכל הליקויים שיעלו בבקרת האיכות הנ"ל
תגובה:
בתום הליקווים אנו נדון על פיצוי .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה