|
|
|
|
|
|
מוצר פגום |
נושא התלונה: |
שיטרית שלום |
שם/כינוי: |
יום חמישי 19 אוגוסט 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום חמישי 19/8/10 הותקן חדר ילדים בעלות של 10000 ש"ח ההתקנה היתה רשלנית מספר גדול של פגמים כל הפניות למוקד השירות נענו באטימות מוחלטת
כל נסיון להשיג את משרדי ההנהלה עלו בתוהו
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
טיפול מיידי בהתקנה הלקויה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חמישה נגרים שירות לקוחות
, תגובה:
|
אלמליח בלה - מנהלת שרו |
שם ותפקיד: |
מר ' שיטרית היקר שלום ,
אני מבקשת להודות לך באופן אישי על פנייתך.
תודה שאכפת לך ובחרת לשתף אותי בחוויה הלא נעימה שחווית. צר לי על אי הנעימות שנגרמה לך וחשוב להדגיש כי אנו כחברה רואים בפנייתך הזדמנות
בתאריך 1.9.10 מתואמת למשכנך בקרת איכות להזמנה .
כדבר של מדיניות החברה אנו נספק עבורך תיקון לכל הליקויים שיעלו בבקרת האיכות הנ"ל |
תגובה: |
בתום הליקווים אנו נדון על פיצוי .
|
פתרון: |
|
|
|