שלושה שבועות איחור בהספקה והספקת מוצר לא מושלמת |
נושא התלונה: |
צחור יובל |
שם/כינוי: |
יום חמישי 01 ספטמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 14/07/05 ביצענו הזמנה לשולחן כתיבה, 2 שידות וכוורת לחדר ילדים בגובה של 4,790 ₪
את ההזמנה ביצענו בתאריך זה בכדי שעד תחילת שנת הלימודים יסופקו הפריטים וכך סוכם עם נציג החברה.
לפי הכתוב בהזמנה תאריך האספקה הוא עד 45 יום.
בפועל ההזמנה סופקה בתאריך 14/09/05 - ז"א 62 יום לאחר ביצוע ההזמנה .
על העיכוב הצפוי בביצוע ההזמנה נודע לנו לאחר שאנחנו התקשרנו לברר מדוע לא נקבע מועד לאספקה, ואז נאמר לנו כי נקבל את ההזמנה ב- 9/9/05 . 5 נגרים מצידה לא יצרה איתנו קשר על מנת לעדכן על העיכוב הצפוי ולא כדי להודיע כי יחול עיכוב נוסף, על העיכוב שכבר ארע.
העיכוב הלא סביר הזה, אינו תואם כמובן את החוזה שאנו שילמנו את חלקנו בגינו. במידה והיינו יודעים על העיכוב בפועל, אין לי ספק שהיינו מבטלים את ההזמנה. חשוב היה לנו לקבל את ההזמנה בטרם תחילת שנת הלימודים ולא שבועיים אח"כ. ציינו זאת במועד ביצוע ההזמנה והדבר אושר ע"י נציג שלכם.
כאשר כבר סופקו לבסוף הפריטים, ב- 14/9/05, הופתענו לגלות כי הם אינם הגיעו בשלמותם וחסרות דלתות ומגירות. המתקין הבטיח לנו כי יומיים לאחר מכן הוא יגיע עם הסחורה החסרה ויסיים את ההתקנה. לצערנו חלפו הרבה יותר מיומיים.
רק, ב- 27/9/05 (13 יום לאחר ההתקנה הראשונית), התקשרו מחברתכם לתאם עבורנו את קבלת יתרת הסחורה. ושנמתין לכם חצי יום נוסף בבית (מעבר ליום שהמתנו בהתקנה הראשונה) או לחלופין, שנמתין עוד, עד ל- 9/10/05 שאז תועילו להגיע אחה"צ.
אני רואה בחומרה את שיטת העבודה של חברת חמישה נגרים ושרות הלקוחות הגרוע. זו לא הפעם הראשונה בה אנו רוכשים פריטים בחברה ולכן האכזבה שלנו כלקוחות חוזרים היא כה גדולה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|