פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב באספקה ויחס מזלזל מצד מנהל סניף נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתתאריך 15/8 הודיעו לי שההזמנה ששני הארונות ושולחן כתיבה יגיע ב-29/8 זה לאחר שהובטח לי שזה יגיע לא יאוחר מ- 15/8 לאחר ויכוחים עם שרות לקוחות הוחלט ש-29/8 יספקו לי את ההזמנה . ב-26/8 בשעות אחה"צ הודיעו לי שלא יספקו את הסחורה כפי שהובטח אני כמובן כעסתי מאוד ושוחחתי עם מנהל סניף ירושלים אמרתי שלקחתי יום חופש ושזה לא ייתכן שהם לא עומדים בזמנים הוא אמר שהוא לא יכול לעזור לי ואם אני רוצה שאני אבטל את העסקה אמרתי לו שאם לא היו חגים והילדים לא היו מחכים הייתי מבטלת את העסקה . אני חייבת ל לציין שמנהל סניף דיבר בצורה מאוד מתנשאת וחצופה אני מאוד מאוכזבת מהשירות גליתי חברה שקרנית ולא אמינה שלא עומדת בדבריה ולא מתחשבת בלקוחותיה לכן אנשים שרוצים לקנות רהיטים לא להתקרב לחמישה נגרים.
עוגמת נפש סוג הנזק :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:

ללקוחה בוצעה שיחת מנהל והגענו לפתרון הולם
עולה כי היתה חוסר הבנה בינה למעצבת
ללקוחה בוצעה ההתקנה בתאריך 2.9.10 .
תגובה:
ללקוחה ניתן פיצוי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה