פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת, בעיות באספקה, שירות לקוחות גרוע וחוסר מענה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: הזמנה מספר 5050211 – אי שביעות רצון כוללת.
שלום רב,
בחודש אפריל 2010, התחלנו תהליך הזמנת 2 חדרי ילדים בסניפכם בחיפה. את התהליך התחלנו עם מעצבת בשם ג'. התהליך התמשך, ג' הגיעה לא מוכנה לפגישות קבועות מראש,עם תירוצים כמו" המחשב לא עבד" וכו. ההזמנה נדחתה עוד ועוד. לבסוף, לאחר תמחור ההזמנה, נודע לנו כי ג' פוטרה והועברנו למנהלת הסניף . כאן התברר שהייתה טעות בתמחור ( ההסבר "ג' הייתה חדשה ולא ידעה שהצבע שבחרנו יקר ב-20% משאר הצבעים ולכן גורר התייקרות של 20%" ועוד), לאחר תדהמה שהבענו על התייקרות ההצעה, בלית ברירה וכבר בחוסר זמן נחתמה העסקה. לאחר זמן מה זומנו לסניף כי נתגלתה בעייה בייצור והפעם ישבנו עם מעצבת בשם א, גם כאן ספגנו איחור של כ-1 שעה לפגישה קבועה מראש, ובפעם אחרת "לא מצאו" אותנו והתעכבו כשבועיים כי בייצור ביקשו שינוי עקב חוסר ישימות. וכל זאת למרות שהיו להם 2 מיילים שלנו בהם לא השתמשו ו-2 מספרי טלפון. לבסוף החודשים חלפו וקבעו לנו התקנה ב- 01.07.2010. עוד באותו היום נמסר לנו כי ההתקנה תדחה בשבוע כי "המתקין בצפון התפטר וצריך למצוא חדש...". כאן כבר התעכבה ההעברתנו אל הבית החדש, שהייתה אמורה להיות בתחילת יולי. היום, בעת ההתקנה של 2 חדרי הילדים התגלתה, שוב, בעייה בייצור וזאת לאחר ששילמנו על מדידה מקצועית. לא ניתן להשלים את ההתקנה. נמסר לנו כי העיכוב יהיה של כשבועיים....התקלות הן רבות ומצויות במספר פריטים שאינם קשורים אחד לשני: בכל אחד מהארונות בשני חדרי ילדים, החלק הצבעוני שאמור היה להיות בולט, כלל לא התאים ולא הותקן, והוא כלל אינו בולט כפי שהיה אמור להיות, בחדר 1: האורנית הקטנה ליד המיטה, חסרת חלקים ובחלק מהחלקים חסרים חורי התקנה, בכוורת התלויה חסרה דלת סגירה עקב היותה במידה קטנה מדי.... ובמיטה בחדר 2, אחדות מקורות משטח המיטה סדוקה ויש בה "עין" גדולה הגורמת לסידוק, אשר יתפתח בוודאות לשבר, בקרוב מאוד.
נאמר לנו שהמתקין התפטר לאחר עבודתו אצלינו ולכן לא הגיש דו"ח בעיות. לאחר כחודש נשלח "צוות הערכה" נוסף. גם הוא לא הגיש את הדו"ח. כל זה נודע לנו רק לאחר זמן רב של חוסר טיפול והתעלמות. גם נציגת השירות בשם תהילה שטיפלה בנו התפטרה בסוף אוגוסט וכעת אף אחד לא יודע בכלל על השתלשלות העניינים. מכתב תלונה זה שנשלח אל גברת בלה אלמליח לא זכה לתגובה. כיום חסרה לנו דלת לארונית, קרש המיטה עדיין סדוק, ואי ההתאמות כבר לא ניתנות לתיקון. בכל פעם שאני רואה את המירווחים המכוערים שבין הרהיטים לקירות אני מתחלחלת וחושבת כמה עלתה המדידה הלוויינית המיוחדת שמימננו.
ומ-5 נגרים: אין תגובה. הם אפילו לא עונים בשירות הלקוחות שלהם!!!!

מספר ימי העבודה שהתבזבו בפגישות התכנון שהתבטלו, באיחורים, בימי התקנה והובלה נוספים, הוא רב!
עוגמת הנפש ויותר מכל, הדחייה בכניסה לבית, מלווים בשני פעוטות, גורמת לנו נזק ממשי!!
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
תיקון בעיות + פיצוי כספי נאות פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך, בהמשך לשיחתינו מהיום תואם עימך שירות
במגביל נשלח מייל אל המעצבת שלכם בסניף אודות הבעית מידות שהעלית לי במהלך השיחה
תגובה:
נקבע מועד לתיקון
בתום התיקון נדון על פיצוי .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה