פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות כושל ויחס מזלזל ואין עם מי לדבר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏22 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני ובעלי, עשינו הזמנת חדר לבנות בחברת 5 נגרים בסניף נתניה חשבתי חברה אשר מכבדת את עצמה ואת לקוחותיה,כך חשבתי, לצערי הגדרה זו רחוקה מאותה חברה אשר מזלזלת בצורה לא הוגנת בלקוח
הזמנה עשינו ב 22 ליוני לפני חופשת הקיץ בשביל לקבל את החדר לפני חג הרמדאן שלנו ולפני החזרה לבית הספר , הזמנה בוצעה וסוכם שמודד מקצועי מטעם החברה ישלח אלינו למדוד את החדר בלייזר, אך שלחו בן אדם שהינו נהג מונית ומדד בשיטה רגילה ,כששאלתי מה קרה נעניתי שמודד מקצועי לא יכול להגיע אלינו ושכל טעות במידות החברה תישא באחריות ויתקנו בעדיפות ראשונה , אך לצערי לא כך קרה .המתקין אשר היה אמור להגיע ב 2 לאוגוסט (אני ובעלי לא הלכנו לעבודה באותו יום ) נדחה ל 6 לאוגוסט בלי שטרחו לעדכן אפילו יום לפני שהרכיב את החדר נתגלה טעות במידות של הספרייה והשולחן והמדף וחוסר בידיות וביקשנו מיטה מתרוממת קיבלנו מיטת עם מגירות ,כמובן לאחר כמה שיחות הובטח שאנחנו בעדיפות ראשונה ושהכל יסתדר לפני תחילת בית הספר . כמובן כמו תמיד לא קל להשיג אותם לא בטלפון ולא במיילים ממש לא עונים ולא מגיבים החלטנו לנסוע לסניף בשביל לברר מתי נקבל את השלמת החדר כבר, ב10 לאוגוסט בסניף נתניה נתברר שהעניין בטיפול בנוגע לספרייה ושאר הדברים יטופלו ולגבי המיטה המתרוממת אנחנו וויתרנו כי כלס רוצים לסיים רוצים חדר מושלם לבנות,באותו יום אפילו עשינו הזמנה לשני סטים מצעים וידיות עיצוב שהיו חסרות בהזמנה( מצחיק שאתמול קיבלתי אותם ושני הסטים לא זהים, מה יהיה??? ) . וואלה חיכינו שגברת מעצבת תיצור איתנו קשר (מעצבת אורטל סניף נתניה ) כלום ,שולחים מיילים ולא מגיבה ושסוף סוף בעלי משיג אותה מודיעה לו שב 28 /9 מקבלים את השלמת החדר . מה זה צריךלהיות כמעט חודשיים לוקח בשביל לתקן טעות שהחברה הבטיחה שתישא באחריות ותתעדף אותני מה זה צריך להיות שהבנות יתחילו בית ספר בלי ספרייה , לזה ממש לא איחלתי איזה מן שרות זה תאמינו לי אין עם מי לדבר ולאורך כל התקופה מטרטרים אותי ונותנים תשובות ממש לא לעניין ושירות לקוחות אינו שירות לקוחות אללה עוגמת נפש ממש ,מבטיחים שמישהו יחזור ואו יטפל ואף אחד לא חוזר ולא מטפל אפילו מנהלת שירות לקוחות קוראים לה בלה לא התייחסה לתלונה ששלחתי לה במייל ולא טרחה לחזור , לאחר שבועיים בערך חזרה בשביל לתת נימוק מזלזל ובלתי משכנע . יחס מזלזל ובלתי אנושי כזה לא ראיתי ממש עצבים,עוגמת נפש ועילבון אני לא מאחלת לאף אחד שיעבור את זה. אנשים יקרים לא להתקרב ל 5 נגרים חראם על העצבים אין עם מי לדבר
עוגמת נפש סוג הנזק :
שרות כושל ויחס מזלזל ואין עם מי לדבר נושא התלונה: פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
בתאריך 7/9/10 בוצעה עימך שיחת מנהל .

תגובה:
כל הפערים בהזמנה יתוקנו וכבר תואם עמך מועד לביצוע .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה