|
|
|
|
|
|
הרכבה לקויה וחוסר מענה משירות הלקוחות |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים הזמנו במיטב כספנו חדר שינה עבור בתנו היקרה.
בתאריך 31/8 הגיע המרכיב הרשמי של החברה בליווי בנו והחל במלאכת ההרכבה. לאחר שסיים התגלו ליקויים רבים כולל לוח שלטענתו מיותר. כמו כן חיבר המרכיב את המיטה לקיר שאינה ניתנת להזזה. פנינו לסניף בבאר שבע שנדהם מהתוצאה והפנה אותנו לשירות הלקוחות. אלא שבשירות הלקוחות קבלנו מענה שאינו לשביעות רצוננו ובטענה שזהו המרכיב ביחיד לאיזור הדרום. כשבקשנו לדבר עם מנהל שירות הלקוחות בקשתנו נדחתה על הסף.
|
עבודה חוזרת ו |
סוג הנזק : |
התערבות גורם מקצועי כדי שכל הליקויים יתוקנו לשביעות רצוננו המלאה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חמישה נגרים שירות לקוחות
, תגובה:
|
אלמליח בלה -מנהלת שרות |
שם ותפקיד: |
נענתה תלונתך |
תגובה: |
נענתה תלונתך |
פתרון: |
|
|
|