פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע, סחבת בלתי נסבלת,חסר אמינות,התקנה לקויה בהזמנה מס'80502091 נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום

ב-19/6 רכשנו חדר לבת שלנו בסניף ראשון לציון בעלות - 8,560 ש"ח

התקנה של החדר לאחר עכובים, בוצעה ב- 27/7 ע"י המתקין יגאל .

המתקין קבל באותו יום תשלום מלא שדרש לקבל אותו במזומן בסך 900 ש"ח ,והוא סרב לתת לי קבלה על הסכום .

לאחר ביצוע ההתקנה התגלו 3 ליקויים שנדרש לתקנם:

לא סופקה דלת לספריה
המתקין קדח בטעות בדלת הארון במקום לא נכון ולכן נדרש לבצע החלפת דלת
מגירה של ארון בגדים סרוטה

מאז ועד כתיבת מייל זה נקבעו כ- 5 התקנות והן בוטלו ברגע אחרון מסיבות שונות ומשונות.

ההתקנה האחרונה נקבעה ליום שני 13/9 ובוטלה מספר שעות לפני ההגעה, מועד נוסף,תואם להיום 15/9 בין השעות 18:00:20:00 , אף אחד לא הגיע ולא טרח להתקשר

מיותר לציין כמות הטלפונים והזמן שבוזבז בלתאם כל פעם מחדש את ההתקנה וכל עוגמת נפש של חדר שעדיין לא גמור

שירות גרוע ומזלזל מצד חברה לא נתקלנו בשום מקום,
השקענו את מירב כספינו ברכישה זו שהיתה מאד יקרה וציפונו שהשירות יהיה בהתאם, לצערינו לא כך הדבר בחמישה נגרים
מבקשים מיידית לסיים את ביצוע ההתקנה!!!
כמו כן,אנו דורשים לפצות אותנו על כל עוגמת הנפש שנגרמה לנו עקב התקנה לא מקצועית של החדר

מינה וניר עיני
סיום ההתקנה ופיצוי כספי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
ניר שלום ,
בהמשך לשיחתינו הטלפונית שמחתי להעניק עבורך את השירות ולשמוע באופן ישיר את מהות תלונך
תגובה:
תיאמנו מועד לקבלת מתקין תוך מעקב אישי שלי , בתום התיקון תפוצה .
בברכת חג שמח .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה