שירות גרוע, סחבת בלתי נסבלת,חסר אמינות,התקנה לקויה בהזמנה מס'80502091 |
נושא התלונה: |
יום שלישי 27 יולי 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום
ב-19/6 רכשנו חדר לבת שלנו בסניף ראשון לציון בעלות - 8,560 ש"ח
התקנה של החדר לאחר עכובים, בוצעה ב- 27/7 ע"י המתקין יגאל .
המתקין קבל באותו יום תשלום מלא שדרש לקבל אותו במזומן בסך 900 ש"ח ,והוא סרב לתת לי קבלה על הסכום .
לאחר ביצוע ההתקנה התגלו 3 ליקויים שנדרש לתקנם:
לא סופקה דלת לספריה
המתקין קדח בטעות בדלת הארון במקום לא נכון ולכן נדרש לבצע החלפת דלת
מגירה של ארון בגדים סרוטה
מאז ועד כתיבת מייל זה נקבעו כ- 5 התקנות והן בוטלו ברגע אחרון מסיבות שונות ומשונות.
ההתקנה האחרונה נקבעה ליום שני 13/9 ובוטלה מספר שעות לפני ההגעה, מועד נוסף,תואם להיום 15/9 בין השעות 18:00:20:00 , אף אחד לא הגיע ולא טרח להתקשר
מיותר לציין כמות הטלפונים והזמן שבוזבז בלתאם כל פעם מחדש את ההתקנה וכל עוגמת נפש של חדר שעדיין לא גמור
שירות גרוע ומזלזל מצד חברה לא נתקלנו בשום מקום,
השקענו את מירב כספינו ברכישה זו שהיתה מאד יקרה וציפונו שהשירות יהיה בהתאם, לצערינו לא כך הדבר בחמישה נגרים
מבקשים מיידית לסיים את ביצוע ההתקנה!!!
כמו כן,אנו דורשים לפצות אותנו על כל עוגמת הנפש שנגרמה לנו עקב התקנה לא מקצועית של החדר
מינה וניר עיני
|
סיום ההתקנה ופיצוי כספי על עוגמת הנפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|