פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דלת קלפה בארון שלא סופקה מזה כ-5 חודשים, זלזול בלקוח והתעלמות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
צ'ק פוסט חיפה כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16.4.10 רכשנו בסניף חיפה חדר ילדים. החדר סופק בזמן למעט דלת ארון קלפה שלא סופקה. מאז במשך כ-5 חודשים היו כבר 5 התקנות כושלות שלא צלחו ועד 3 התקנות שתואמו אך המתקין לא הגיע ולא הודיע שלא יגיע.
כל נסיון לפנות למנכ"ל החברה לא צלח. מכתב שכתבנו לא נענה.
מחלקת שרות לקוחות לא עושה את עבודתה ובראשה גב' בלה אלמליח מנהלת השרות שמבטיחה הבטחות אך לא עומדת בהן כלל.
עד היום 16.9.10 טרם סופקה הדלת אף על פי שהתשלום שולם מזמן.
עלבון, בזבוז זמן וכספי סוג הנזק :
אספקת הדלת במיידית ופיצוי פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה -מנהלת שרות שם ותפקיד:
הסתיים שירות במשכנך תגובה:
הסתיים שירות במשכנך , נשמח לעמוד לרשותך בכל עת . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה