פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת , חוסר יחס ואטימות בחברת 5 נגרים ובראשם בלה מנהלת שירות לקוחות . נושא התלונה:
‏יום שישי ‏24 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ר"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי בחברת 5 נגרים ספריה לבתי ב23.07.10 לאחר כחודש משראיתי שלא יוצרים איתי קשר יצרתי אני קשר עם שירות לקוחות . שוחחתי עם נציגה בשם דיקלה שקבעה לי מועד התקנה ב20.09.10 בין השעות 16-20. אני שחשתי כבר שיש בעיה יצרתי קשר עם החנות בר"ג שגם רק לאחר כשעה ענו לי ואמרו לי שמשה המתקין בדרך אלי ואף נתנו לי את הפלאפון שלו . ניסתי ליצור עימו קשר ללא הצלחה חזרתי אל הנציגה חגית בחנות שאמרה לי שלאחר שיחה עם בלה מנהלת שירות לקוחות היא מבינה שבלה ביקשה מהנציגות שלה לבטל את כל ההזמנות של ה19 וה20 לחודש . כמובן שלי לא הודיעו על כך . למחרת שוחחתי עם נציגה משירות הלקוחות והיא מסרה שלי שבמעמד תיאום ההתקנה דיקלה הנציגה לא שלחה בכלל את ההזמנה שלי לייצור ועלי לחכות כעת עוד חודש עד קבלת הספריה . כל בקשותי לדבר עם הוד רוממותה בלה נענו בשלילה וגם הפניה להנהלה היא בפקס וללא כל אפשרות לוודא אם הפקס התקבל . כעת שאני קוראת על התקנת המוצר והליקויים אני מודאגת יותר כי כמובן טרם קבלתי אותו . מקווה לטוב ולמענה ממנהלת שירות הלקוחות בחברת 5 נגרים שבעבר נחשבה לחברה עם שם .
מניעת הישנות המקרה בהתקנה העתידית ופיצוי ראוי לעוגמת הנפש של ביתי שהמתינה לספריה יחד עימי זמן רב מספיק. פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
מעולם לא נגיע לידי פקס או מייל הממוען אלי ממך , יחד עם זאת לאחר בדיקה אכן עולה כי מדובר בדחייה ההזמנה עקב טעות אנוש.
חשוב ואף ראוי לציין כי הנציגה המדוברת אינה בחברת 5 נגרים כחלק מהימנעות מקרים דומים .
תגובה:
תואם לביתך ההתקנה .
נשמח לפצותך אותך במוצר משלים לחדר .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה