פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחייבות הספקה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9-יולי-2010 ביצענו עסקת רכישה בחמישה נגרים של שני חדרי ילדים בעלות כוללת של 13,000 ש"ח. מס' הזמנה - 20500892
שילמנו עבור ההתקנה (שבוצעה בתאריך 19-אוג-2010) סך של 1400 במלואו למרות שנתגלו חוסרים וליקויים. הובטח לנו על ידי המתקין שהוא יגיע שוב בסוף אותו שבוע להשלמת החוסרים - בפועל זה לא קרה.
להלן הליקויים והחוסרים:
- בחדר אחד דלת ארון גדולה מידי ולכן פתיחה וסגירה שלה נעשים תוך הפעלת כח... הילדה פשוט משאירה את הדלת פתוחה
- באותו חדר לא סופקו חזיתות של מגירות שידת איפור
- בחדר שני חסרות דפנות של עמדת איפור שאינה מורכבת ולכן מיום 19/8/10 לילדה יש ארגז ליד העמדה הלא מורכבת עם כל הציוד שצריך להתאים לשם - עוגמת נפש על אי הסדר בחדר ולמעלה מחודש עם ציוד לא שלם.
- מגירות שולחן לא נסגרות טוב.
אני רוצה לציין שכל התשלומים לחברה ולמתקין שולמו בזמן ומראש למרות שהתמורה טרם התקבלה במלואה.

חמישה נגרים לא פנו אלינו לביצוע ההשלמה, אני התקשרתי וביקשתי המשך טיפול בליקויים ובחוסרים.
נקבע מועד מאוחר מבחינתי להשלמה בתאריך 1.9.10 והמתקין לא הגיע (הורד מהכביש בגלל ליקויי רכב)
שוב פניתי לקביעת מועד חדש (ללא פניה מצידכם) ונקבע מועד לתאריך 16.9.10, גם אז לא הגיע המתקין (פונה לטיפול רפואי...)
בפניה שלכם לביטול ותיאום מחדש המתקין היה אמור להגיע בתאריך 20.9.10 ולא הגיע.

לאחר ששוב אני יזמתי שיחה לשירות לקוחות, נאלצתי להתווכח עם נציגת השירות שטענה שהמתקין התקשר ולא ענו לו. לשמחתי הטכנולוגיה הטלפונית העכשוית מאפשרת בדיקה זו - גם אני וגם בעלי היינו זמינים וחיכינו להתקנה שכן הריהוט נחוץ ואנו רוצים להשלים את החדר שרכשנו - לא התקבלה שיחת תיאום מתקין.
באותה שיחה עם שירות הלקוחות התחייבה הנציגה לחזור אלי באותו יום או למחרת לכל המאוחר אך שוב לא התקבלה שום שיחה מכם.

לאחר כמעט חודשיים מיום העיסקה עדיין לא סופקו כל הפריטים והליקויים טרם תוקנו.
עוגמת הנפש ומספר השיחות הלא מבוטל על חשבוני ועל חשבון שעות העבודה שלי אינם מכבדים חברה בסדר גודל כשלכם. בעת המכירה בחנות נאמר לי שזו רשת ויש על מי לסמוך - בפועל אינני מרגישה שקיבלתי תמורה לכספי וההתייחסות הינה מזלזלת ולא נעימה.

אבקש את התיחסותכם וטיפולכם המיידי לפנייה זו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הספקת חוסרים מיידית ותיקון ליקויים פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
שלום רב ,
תודה על פנייתך ,
ברצוני היה לשוחח עימך אך לא היה מענה לי בנייד , הושארה לך הודעה
אני מאוד מצרה על השלשלות הענינים
עפ"י ממצאי המערכת תואם עימך מועד להשלמת החלקים
תגובה:
בתום תיקון נשוחח על פיצוי . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה