פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות גרוע מצד חברת חמישה נגרים מס' הזמנה 70503003b נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אשתי ואני רכשנו לפני שנה חדרים לשתי הילדות בחמישה נגרים והכל היה בסדר. הקיץ רכשנו לילדה הקטנה שעלתה לכיתה א' גם שולחן עם מגירות וכוורת. הדגשנו בפני נציגת החברה את המידות והצורך שהשולחן יהיה נמוך יותר בשל משקוף של חלון הקיים בחדר. הבטיחה לנו שהכל יהיה בסדר. בפועל אחרי תיאום התקנה וביטול ע"י החברה, טענו שהמתקין חולה, למרות שהמתקין שהגיע בתאריך הנדחה אמר שבכלל הוא לא היה חולה, בפועל הגיע שולחן בגובה סטנדרטי, גבוה ממה שהזמנו. המתקין לא חיבר את השולחן לקיר כדי לא לעשות חורים מיותרים והבטיח שתוך שבוע יביאו רגליים קצרות יותר. משבוע זה הפך לחודש, וגם במועד שנקבע לתיקון, המתקין כלל לא הגיע ושדיברנו איתו הוא מסר שכלל לא הביאו לו את הרגליים לשולחן ורק ביקשו שיגיע לביקורת. טלפונים לשירות הלקוחות לא עוזרים. משאירים הודעות לא חוזרים. אכזבה גדולה.

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
רועי שלום ,
בהמשך לשיחתינו הטלפונית
תואם עימך מועד חדש לאספקת הרגלים לבקשתך
תגובה:
חג שמח .
לשרותך בכל עת
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה