פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ייאוש מחמישה נגרים - הזמנה 80502155 נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
נתניה כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7/7/2010 הוזמן חדר מחמישה נגרים. לאחר כחודש נקבעה לי התקנה ל - 30/8/2010 - יום לפני החזרה ללימודים. ביום ההתקנה בבוקר התקשרו משירות הלקוחות ומסרו שהמתקין לא יגיע – הוא מאושפז בבי"ח. לאחר שיחות טלפון מורטי עצבים שבהן הסברתי שהחדר הקודם מפורק ואנחנו יומיים לפני תחילת הלימודים, וכל החפצים שהיו בחדר נמצאים בארגזים כולל בגדים וספרי לימוד, ותוך תחנונים לקדם כמה שיותר את ההתקנה - קבעה לי נציגת החברה בשירות הלקוחות את ההתקנה ל – 31/8. אלא שגם ביום זה – המתקין לא הגיע ! בשעת ההתקנה הוא התקשר ואמר שההזמנה עדיין לא מוכנה ואין סיכויי שהוא יספיק להגיע בזמן שנקבע. אחרי מס' שיחות טלפון , ביטולים ושינויים הוא הבטיח להגיע ביום למחרת. סוף סוף הוא הגיע. התקין את החדר.
אלא שעדיין – מס' פריטים לא היו טובים. המגירות היו קטנות ממה שהן היו צריכות להיות ! דלת יח' בארון קטנה ממה שצריך ! פאנל בארון שהגיע כשכל הברגים בחזית במקום בעורף ! ועוד.
הובטח לי ע"י המתקין שמיד אחרי ראש השנה יקבעו איתי תאריך לתיקון.
לאחר ראש השנה כשאף אחד לא התקשר ממחלקת השירות של 5 נגרים – אני התקשרתי... ואחרי מס' טלפונים של המתנה ארוכה על קו מנגן מוזיקה ולאחר מיילים למנהלת הסניף בראשל"צ.. סוף סוף הצלחתי לדבר איתם ואז נקבע לי תיקון ב – 15/9 בין השעות 16:00-19:00. אלא שגם ב – 15/9 – גם אז לא התבצע התיקון. בשעה 12:00 בצהריים התקשרו אלי שוב מהשירות והודיעו ששוב המתקין לא יגיע מכיוון שהעוזר שלו קיבל ארוע מוחי !!... ושוב הבטיחה לי העובדת שלכם שיום – יומיים היא תחזור וששוב תתאם לי מועד לתיקון. אלא שלהבטחות האלו לא היה, כרגיל, כיסוי...
ב- 24/9 – שלחתי למפעל פקס שממוען לגב' בלה אלמליח ולמנכ"ל הרשת - מר יורם עינב.. . בלה אלמליח אכן יצרה קשר פעמיים והשאירה לי הודעה לחזור אליה ואני חזרתי והשארתי לה גם אני 2 הודעות - אבל טלפון חזרה ממנה לא קיבלתי עד היום. היום ה - 3/10 התקשרתי אני לשירות לקוחות בתקווה לסיים עם הסיפור ולתאם מועד לתיקון המיוחל... נציגת השירות קבעה לי תיקון לעוד חודש... !!!! מעולם לא נתקלתי בשירות כל כך מזלזל, כל כך לא מסודר , כל כך נוראי. אני מאוכזבת מאוד מאוד... עשרות טלפונים לשירות ולסניף שממנו רכשתי את החדר לא עזרו לי ועד היום לא קיבלנו את החדר במלואו.חוצפה ברמה שלא תתואר..
בזבוז זמן ועלבון סוג הנזק :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
איילת שלום
בהמשך לשיחתינו הטלפונית אני מודה לך על השיתוף המלא עימי והבנתך למתרחש הנני במעקב אישי אחר מועד קבלת התיקון שלך
תגובה:
כפי שסיכמנו , נדון יעל פיצוי בתום התיקון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה