פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לבטל הזמנה אחרי טעות שלהם ואי מילוי ההזמנה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תלפיות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בקיצור – בסוף מאי הזמנו שתי מיטות מחנות 5 נגרים בתלפיות. למחרת בבוקר קבלתי טלפון מהמוכרת שאמרה שהראתה לנו צבע עץ שלא מתאים למיטות שבחרנו, ולכן עלינו לבחור צבע אחר. לאחר שלא מצאנו צבע מתאים לחדר לו אנחני מייעדים את המיטות, בקשנו לבטל את ההזמנה והחזר המקדמה של 1428 ש:ח. הם סירבו. פנייתי למנהל הסניף לא צלחה, ומכתבי שפקססתי להנהלת הרשת ב-15/7/10 עדיין לא נענה.

להלן העתק של הפקס ששלחתי אליהם:

לכבוד: 5 נגרים בע"מ
פקס: 09-885-1278
מאת: שלום הורביץ
טל. 052-593-8271 פקס: 073-729-8271
15/7/10
לכל מאן דבעי,
הנידון: ביטול הזמנה "הורוביץ-42" והחזר כספי המקדמה (קבלה מס' 105002666, לקוח מס' 113509)
ביום 25/5/10 הזמנו שתי מיטות בסניף 5 נגרים בתלפיות, ירושלים. בחרנו עיצוב וצבע עץ, ושלמתי 1428 ₪ כמקדמה. למחרת, קבלתי טלפון מהמוכרת, מיכל ביבי, שאמרה שטעתה ואי אפשר להכין את המיטה בצבע שבחרנו (פרופיל המיטה שהזמנו הינו רחב, וצבע העץ שבחרנו אינו מגיע אלא בפרופיל צר). מיכל חזרה והדגישה שהיא חדשה בתפקיד ושהיא מתנצלת על טעותה שלה כאשר הציגה את שלל העצים לבחירה.
סיכמנו שאני ואשתי ניכנס שוב בכדי לבדוק אם ישנו צבע אחר מתאים. אשתי אכן נכנסה לחנות אבל לא מצאה צבע שיתאים לריהוט הקיים בחדרים להם אנחנו מייעדים את המיטות. אביב, מנהל הסניף, שאל אם ברצונה לבטל ההזמנה והיא ענתה שלא לבטל את ההזמנה עד שאני לא בא לחנות.
כעבור כל כמה ימים, מיכל התקשרה לבקש שאכנס לחנות בכדי לבחור צבע – היא חזרה על כך שלוחצים עליה להשלים את ההזמנה כדי שיתחילו לבצעה במפעל. ביום 8/6/10 קבלתי טלפון נוסף ממיכל לפלאפון שלי לבקש שאבוא לחנות.
כעבור שבועיים נכנסתי לחנות. לא מצאתי עץ מתאים וביקשתי מהמוכרת שנכחה במקום לבטל את ההזמנה. בשיחת טלפון עם אביב, שלא נכח במקום, נאמר לי שאין באפשרותי לבטל את ההזמנה ולקבל החזר; אביב הגדיל לעשות וטען שהמיטות כבר מוכנות.
אבקש החזר מלא של סכום הכסף ששילמתי כמקדמה בתוספת ריבית והצמדה, וזאת לאור העובדות כדלהלן:
1. לא אנחנו עיכבנו את ההזמנה – ההזמנה התעכבה אך ורק אודות לטעות של המוכרת (גם אביב נכח בבחירת העץ, ביצוע ההזמנה ותשלום המקדמה). אילולא האפשרות לבחור את העץ המקורי לא היינו מזמינים את המיטות כלל.
2. ההזמנה המקורית במקומה עומדת היא; רצוננו לביטול העסקה נובע מפאת חוסר היכולת של החנות לבצע את ההזמנה המקורית כפי שהתחייבה.
3. אשתי נכנסה לחנות בכדי לנסות למצוא צבע חילופי, ולא מצאה. אביב עצמו הציע אז ביטול ההזמנה.
4. ביום 8/6/10, לאחר ביקור אשתי בחנות, מיכל התקשרה לנייד שלי לבקש שאבוא לבחור צבע חדש כדי שתוכל להשלים את ההזמנה – הרי עוד הוכחה לכך שההזמנה לא אושרה או בוצעה.
חנות 5 נגרים מחזיקה בכסף שלי ומנסה בכוח להכריח אותי לקנות מוצר שאיני רוצה בו. כאמור, הנני דורש החזר מלא של הכספים. אינני רוצה לנקוט בצעדים נוספים, אמנם אם פרשה זו לא תבוא על מקומה בשלום תוך 10 ימים מהיום לא יוותר לי אלא לנקוט בצעדים צרכניים ומשפטיים.
בתקווה להתייחסותכם ההוגנת וסיום הפרשה המהיר,

שלום הורביץ
כספי סוג הנזק :
החזר המקדמה בתוספת ריבית והצמדה פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
דניאל שלום ,
אני מודה לך על פנייתך
לאחר בדיקת טענותייך הוחלט לבטל ההזמנה .
תגובה:
ביטול ההזמנה והחזר כספי מלא .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה