פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בזמנים יחס מזלזל דחיית תאריכים שנקבעו נזק לרכוש בזמן הובלה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך2-7-10 הזמנו חדר בחמישה נגרים.3 פעמים מדחה תאריך הספקה של החדר.ביום של הרכבה המובילים בזמן הרכבה גרמו למספר נזקים בזמן הובלה של מוצר(סריטה משכוף של הדלת סריטה במעקה של מדריגות)למרות זה המוביל אמר שלא ממנו נגרם הנזק שזה היה כך מקודם אבל אני לא מסקימה עם זה צריכה ליהיות אחריות במידה ובזמן עבודה נגרםנזק.החברה כמו שלכם צריכה לתת מענה למיקרים מסוג זה.
נושא של אי עמידה בזמני הספקה :3 פעמים נקבע לי תאריך חדש וכל פעם נעלצתי להפסיד ימי עבודה שיכות טלפונים אינסופיים וחוסר התיחסות מצד החברה.
לאחר שחדר היה מוכן הופתעיתי לגלות שחסר חלק בכוורת (חלק מרכיב קיר של כיוורת.)היה צורך שו לבצע תיקון ולהזמין שוב תאריך תיקון.כמו כן התאריך שנקבע בעוד שבוע נדחה לעוד 3 שבועות. כמו כן אני אמורה לחקות למוצר 3.5 חודשים זה נראה לכם הגיוני?!
בנוסף יש לי מה לומר על שרות לקוחות שלכם.שעות של המתנה בקו ניתוק של הטלפונים בזמן שמעבירים שיחה מעבירים מאחד לשני מבלי לתת תשובות .יחס כל כך מזלזל לא קיבלתי בשום חברת רהיטים .אתם הכי גרויים מבחינת השירות.
ויחס ללקוח.מאוד מאוחזבת מ5 נגרים.

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
זינה וארדקי שלום ,
תודה על פנייתכם ,
חברת 5 נגרים דוחה על הסף את כל הנאמר על ידכם ,
במהלך כל השיחות שנערכו מולכם ניהלתם את השיחות בקללות וגידופים שנייר אינו סובל .
בתאריך 13.9.10 שוחחנו עימכם ובשיחה זו קיללתם את הנציגה .
בתאריך 6.10.10 גם כן גידפתם את הנציגה בקללות איומות .
כבר באותו היום בוצעה עימכם שיחת בדרג בכיר וגם אותה קיללתם וגידפתם .
תגובה:
נקבע לכם תאריך לשירות
יחד עם זאת פוצתם במראה על חיפוי ויחידת מגורנים וזאת למרות כל הנאמר לעיל
חברת 5 נגרים מאחלת לכם שבוע טוב .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה