פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אל תקנו אצלם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
זלזול מוחלט בלקוח . מנהלת שירות לקוחות שלא ניתן להגיע אליה ( וגם לא מוכנים שתשאיר טלפון והיא תחזור אליך ) . רוצים לספק לי את המוצר 3 שבועות קדימה למוצר שכבר מוכן לפחות שבוע ( לא טרחו להתקשר אלי - רק אחרי שהתקשרתי פעמיים אליהם ) , הכל מתועד אצלי , כולל שמות העונות בשירות לקוחות . וכשאני דורש לאסוף אותו לבד בגלל זמן ההמתנה הארוך למוביל ( לתל-אביב!! - ממש סוף העולם ) מסרבים לכך בטענה מגוחכת שאז אין אחריות של החברה ( למרות שאמרתי שאני מוכן לותר על האחריות - מדובר במוצר קטן שמשלים חדר קיים ) . אני הולך לתבוע אותם על חוסר הנכונות לספק לי את המוצר - אין כל עילה למנוע ממני לאסוף אותו לבד . בזלזול כזה בלקוח לא נתקלתי זמן רב .
בזבוז זמן . ילדה שמחכה זמן רב למוצר . סוג הנזק :
אספקה של המוצר בזמן סביר או איסוף עצמי פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
יאיר שלום ,
תודה על פנייתך , בתאריך 12/10/10 העברת לי אימייל וקיבלת עליו תשובה .
תאריך ההזמנה שנפתחה לך הינו 13.8.10 . זמן האספקה הינו 45-65 ימי עבודה
להלן שיחות שנעשו מולך דלהלן : בתאריך 8/10/10 יצרת קשר עם מחלקת השירות למטרת תיאום האספקה וכבר במעמד שיחה זו לא היה מקובל עליך התיאום והלך העבודה של החברה ,בשיחה זו לא אפשרת לנציגה להסביר מאומה אלה רק צעקת .
בתאריך 10/10/10 התקשרת למחלקת השירות ומיד צעקת ודרשת לשוחח עם ממונים למרות שהנציג ביקשה ורצתה לתת לך השירות בשיחה זו אף דרשת את המוצר במיידי או לאסוף אותו בעצמך הוסבר לך ש שתי הדרישות אינן מקובלות .
בתאריך 11/10/10 שוב יצרת קשר ואיימת על הנציגה
במייל ששלחת לי גם כן הוסבר לך כי אין הזמנתך לא תצא להליך יצור עד שלא תאשר התאריך , הוסבר לך שחברת 5 נגרים אינה מאפשרת אספקה עצמאית כמדיניות החברה.
תגובה:
הנך מתבקש לאשר תאריך התיאום תוך מגבלות החברה וסידור העבודה .
חשוב לציין כי ככל שתתמהמה באישור האספקה , הזמנתך לא תירד לייצור ולא תוכל להיות מסופקת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה