|
|
|
|
|
|
המשך ל"אל תקנו אצלם" - שירות מזעזע ואי יכולת לקבל מוצר במועד סביר |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונתי הקודמת מ-10/10 , מנהלת השירות פירסמה תגובה רצופה אי דיוקים ובכלל לא התייחסה לתלונתי . אפילו בסניף ובמטה החברה הביעו אהדה אלי ואמרו שידוע בחברה שיש בעיה עם שירות הלקוחות . שלחתי גם מייל למנכ"ל שלהם ואני מקווה שלפחות ללקוחות עתידיים זה יעזור . מעבר לזה , חבל להתנצח עם מנהלת שירות שמסרבת לחזור ללקוחות ואינה עונה לעניין . שישפטו הגולשים האם נראה סביר לספק פלטת שולחן קטנה 1.80x0.60 שלושה שבועות לאחר שהיא כבר מוכנה ( וקרוב ל-3 חודשים לאחר ההזמנה ) בטענה שאין עד אז הובלה לת"א , ולסרב לאפשר לי לאסוף את הפריט לבד בתואנות מגוחכות . אני ביטלתי את ההזמנה , וניגש לבצע אותה בנגריה בדרום ת"א . הולך לקחת להם בדיוק 3 ימים לייצר ולספק לי פלטה בסיסית כזו .
|
בזבוז זמן . ילדה שמחכה זמן רב למוצר . |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
חמישה נגרים שירות לקוחות
, תגובה:
|
אלמליח בלה - מנהלת שרו |
שם ותפקיד: |
יאיר היקר,
חברת 5 נגרים ענתה לתלונתך בתאריך 6.10.10.
החברה רואה בפניותך מטרד והכפשת שמה הטוב של חברת 5 נגרים שלא בתום לב .
במידה ותמשיך בדרכך אנו שומרים לעצמנו את הזכות לפעול כנגד . |
תגובה: |
הזמנתך בוטלה .
|
פתרון: |
|
|
|