פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מחפיר!!! נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי חדר לילד בכ 7000 ש"ח בחודש מאי. המתקינים הגיעו ללא ציוד מתאים להתקנת הכוורת וללא מספר מדפים בארון. מאז, נקבעו לי 5 פעמים התקנות ובכל הפעמים המתקינים לא הגיעו ולא הודיעו על כך מראש - 5 ימי עבודה הלכו לבלי שוב. אחרי שסוף סוף הגיעו להתקין את מה שחסר - ךא הביאו צירים וידיות ושוב נותרתי עם ערימת קרשים. גם הפעם נקבע לי מועד אספקה, המתקין צילצל לפני השעות שנקבעו לנייד ולא טרח להתקשר הביתה (אני כמובן בבית ומחכה) ומשלא קיבל תשובה , המשיך ללקוח הבא וסירב לחזור. וכך, במשך 6 חודשים החדר עדיין לא גמור. בשירות לקוחות עונים בצורה מחפירה והסאגה עוד לא נגמרה. אני מזהירה כל אחד - התרחקו מחמישה נגרים. חברה איומה ולא אמינה!!!!
עגמת נפש סוג הנזק :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
שלום רב ,
תודה על פנייתך .
שעות ההדעה שתואמו לך בתאריך 27/10/10 היו בין 15-19 כאשר המתקין יצר עימך קשר חצי שעה מראש לא היה מענה .
כעבור 40 דקות חזרת למתקין שכמובן המשיך בסידור העבודה לנקודות הבאות ולכן לא היתה באפשרותו לחזור אליך .
נשמח לתאם עימך מועד חדש .
מחלקת שירות הלקוחות תיצור עמך קשר לשם כך
בברכת המשך יום טוב .
תגובה:
מחלקת שירות הלקוחות תתאם עימך מועד נוסף . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה