פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מוצר פגום< נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
עבור מחלקת תלונות הציבור

במהלך חודש אפריל 2010 עברנו לדירה חדשה בנס ציונה ורכשנו שני חדרי ילדים
ואז התחילו שרשרת בעיות:
ראשית המיטה בחדר של הילדה לא הייתה בגובה המתאים
הובטח שיגיעו לסדר אך הטיפול התעכב כחודש
נאמר לנו עי הפקידה שטיפלה בנו כי נקבל פיצוי, אך בשעה טובה הפקידה ילדה
ויצאה לחופשת לידה ולדברי הפקידה בשירות לקוחות נקבל את הפיצוי רק לאחר
חזרתה של הפקידה שטיפלה בנו מחופשת לידה .

בעודנו ממתינים בסובלנות לשובה של הפקידה מחופשת לידה...
השולחן כתיבה בחדר השינה של הילדה התקלף
שוב תאמנו עימכם מועד לביקור של הפקח לתאריך 15/09 אך קרה והפקח קיבל אירוע מוחי
הובטח שיחזרו אלינו לתיאום מועד חדש
מאחר ואיש לא טרח לחזור אלינו התקשרתי לשירות לקוחות
התשובה שקיבלתי : " הפקידה שמטפלת בכם הינה בת אל מאחר והבת שלה חולה
בת אל לא הגיעה לעבודה ותצרכו להמתין לשובה של הפקידה מחופשת המחלה "
עד תאריך 28/09 אך אחד לא טרח ליצור עימי קשר
שוב התקשרתי לשירות לקוחות שוחחתי עם פקידה בשם נטלי שהבטיחה לי שבת אל תחזור אלי
מאחר וחוץ מבת אל אף אחד לא יכול לתת מענה.

כמו כן מן הראוי לציין ששלחתי בתאריך 19/09 תלונה דרך האתר של האינטרנט אך לא קיבלתי כל התייחסות
כשביקשתי מנטלי טלפון שניתן לדבר עם מענה אנושי בנושא תלונות הציבור
נאמר לי שאין טלפון כזה.הייתה מוכנה למסור אך ורק מס פקס
נקבע לי תאריך נוסף במהלך חודש אוקטובר ושוב ביטלו
נקבע שוב תאריך נוסך לתאריך 03/11 ושוב התקשרה שירה ממחלקת שירות לקוחות וביטלה לטענתה יש מתקין אחד בכל החברה
לא מוכנה לקבוע לי תאריך נוסף מבחינתה אין לה פתרון כרגע (מבקשת ממני לצלם את הספרייה) , לא מוכנה לתת לי לדבר עם מנהל לא מוכנה לתת טלפונים ישירים ושוב התשובה הקבועה :"בת אל לא נמצאת כרגע תהיה מחר שאצור עימה קשר"

חבל מאוד שאין אנו מקבלים את אותו יחס אדיב כשקבלנו בעת הרכישה גם כשיש תקלות
וחלק משירות טוב זה להתייחס לתלונה
אני שולחת מכתב תלונה בשנית אולי תתיחסו.....


0525500659 מירי אטל
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת הספריה פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
בהמשך לשיחתינו הטלפונית
אני מודה לך על פנייתך
נקבע עימך מועד לבקרת איכות
תגובה:
בתום בקרת האיכות נשוחח על המשך טיפול וסיום השירות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה