פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מחפיר ומזלזל של מנהלת מחלקת שירות. . נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בתאריך 4.10 קבעו לי הובלה והתקנה של כוורת שרכשתי. בין השעות 13:00 ל17:00.
בשעה 16:00 הרמתי טלפון לראות מה קורה, הבחורה שענתה אמרה לי"עכשיו רק ארבע יש עוד זמן עד חמש" ונתנה לי את הטלפון של המוביל לבדוק מה קורה איתו, המוביל אמר לי שלא יגיע לפני 20:00.
כמובן שכעסתי מאוד ,איך אף לא מודיע על איחור המוביל?, אני הרי יושבת בבית מ 13:00.
כבר אז בעלי צילצל וביקש שמנהלת שירות לקוחות תחזור אלינו, וכמובן שהיא לא חזרה...
המוביל הגיע בסופו של דבר רק לקראת 19:30, אף אחד לא מעדכן שהמוביל מאחר, אין שום טיפת התחשבות בזמן של אנשים,יש לי ילד קטן בבית שצריך ללכת כבר לישון ותינוקת בת חודשיים.למחרת ביקשתי לדבר עם מנהלת. עד ה יום ,'מנהלת השירות לא חזרה אליי.
בנתיים כבר יש עוד בעיה עם דלת שיש להחליף.
תואם ל27.10 בין השעות חמש לשמונה., עידכנו לפני שלא יגיעו(יפה, שעדכנתם, מה קרה?) ויגיעו במקום ב1.11, אף אחד לא הגיע ולא צילצל.
הרמתי רק הבוקר (4.11) טלפון היות והייתי חולה מספר ימים, ענתה לי בחורה בשם בת אל,בת אל נשמעה מאוד מופתעת שלא קיבלתי את הדלת ב1.11.סליחה, אתם לא מקבלים דיווח שלא סופקה סחורה?רק אחרי בדיקה, היא עידכנה שהמוביל דיווח שלא היה מענה בטלפון, זהו שקר מוחלט!אף אחד לא צילצל ואף אחד לא בא, אני ובעלי היינו בבית כל הזמן.
ביקשתי כמובן שוב לדבר עם מנהלת השירות ו שוב היא לא נמצאת ,ולא חוזרת לטלפונים. האם את קיימת בלה? או שאת מנהלת שירות לקוחות וירטואלית?בושה וחרפה שלקוח צריך לרדוף אחרי מנהלת שירות לקוחות.
אין עם מי לדבר!!אני רוצה שיתאמו איתי במיידי את הרכבת הדלת,ונאמר לי ע"י כל הנציגות שרק בעוד שבועיים.זה נראה לכם הגיוני? אתם לא הגעתם,ואני צריכה שוב להמתין?עשיתם פאשלה, אז תתקנו אותה כמה שיותר מהר שהלקוח יהיה מרוצה.
בת אל הנציגה שלכם אמרה לי שזו מילה שלי מול המילה של המתקין,לפי כל התלונות שיש באתר זה, רובם מתלוננים על אי הגעה של המוביל,אז כולם משקרים????.
מעניין עם את המנכ"ל יורם עינב זה מעניין??????????..
זו פעם אחרונה שאני רוכשת משהו אצלכם!!!שירות בין הגרועים שראיתי,אתם ממתגים את עצמכם כחברה אשר מייצרת רהיטים באיכות ורמה הגבוהה ביותר בישראל,אך היכן השירות? אינכם יודעים שהשירות הוא חלק בלתי נפרד מהחברה?.כאן אתם נופלים! אתם יכולים להגדיר את עצמכם כחברה בעלת השירות הכי גרוע בישראל! איכות יש בעוד חברות, יש לכם מספיק מתחרים! אתם לא המצאתם את הגלגל.
אני מתלוננת על השירות כרגע ולא על האיכות, ובגלל זה אני לא ארכוש יותר אצלכם דבר!!!
לפי מה שאני רואה אני לא הראשונה שמתלוננת ,באתר תלונות רבות עליכם ולכל תלונה אתם מציגים את עצמכם באור חיובי ,אין עשן בלי אש!!!, כדאי שתעשו אצלכם בדק בית במחלקת השירות ,ותפיקו לקחים.

בברכה,
נורית
המאוכזבת מ5 נגרים
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיאום אספקת דלת לכוורת במיידי ופיצוי ראוי לעוגמת הנפש שלנו בעבקות שרשרת האירועים שצויינו בתלונה. , פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
נורית שלום ,
שמחתי לשוחח עימך ,
דלת הכוורת קיימת בביתך ואנו עתידים להגיע להחליפה בלבד מפאת פגם אסטתי
לאחר שיחתינו הטלפונית הוקדם מועד התיקון
תגובה:
שמחתי להיות לעזר , מועד התיקון במשכנך הוקדם פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה