פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת הזמנה במועד בלי הודעה מוקדמת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏14 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 6.08.2010 הזמנתי 2 פריטים לחדר ילדים בסניף "5 נגרים" בראשון לציון.
בסביבות 20 לספטמבר יצרו איתי קשר משירות לקוחות החברה ובקשו להסדיר את
התשלום המלא עם הסניף ראשל"צ.
לאחר הסדרת התשלום יצרתי שוב קשר עם שירות הלקוחות ונקבע לי תאריך ההספקה ל- 14.10.2010 .
למרות הבקשה שלי להקדים את מועד ההספקה ושליחת מייל למנהלת שירות הלקוחות לא קבלתי שום תגובה ( גם לא למייל שנשלח ב- 26.09.2010).

בתאריך 14.10.2010 ( יום חמישי) לקחתי יום חופש בעבודה כדי לקבל את הרהיטים שהזמנתי כאשר שעות ההספקה נקבעו בין השעה 12:00 ל- 15:00 .

ביום 14.10.2010 בשעה 9:19 אני התקשרתי לחברה כדי לוודא שההספקה בתוקף
וקבלתי תשובה חיובית.

בשעה 10:50 אני מקבלת שיחה מהשירות לקוחות בה מודיעים לי על ביטול ההספקה עקב מחלה של אחד העובדים.

באותה שיחה כשאני מבקשת לדבר עם מנהלת שירות הלקוחות נאמר לי שהקשר
היחיד עם המנהלת הוא דרך הפקס או המייל( שאני כבר יודעת שמיילים נשארים ללא תגובה).

ברור שביום זה אני כבר לא יכולתי לחזור לעבודה( יום העבודה שלי מתחיל בשעה 7:30 בירושלים).

ההזמנה סופקה בסופו של דבר ב- 20.10.2010 בשעה ערב מאוחרת שגרם לאי נוחות מכיוון שיש לי ילדים קטנים.

ואני מבקשת מהחברה לפצות אותי בעלות יום העבודה שבזבזתי בהמתנה לרהיטים.

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי בעלות יום העבודה פתרון נדרש :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
חברת 5 נגרים רואה לנכון להשיב לתלונתך
כבר במעמד תיאום ההתקנה הערמת קשיים על תיאום המועד של ההתקנה למרות שהוסבר לך כי חברת 5 נגרם עומדת בכל תנאי ההסכם .
ביום התיאום נאלצנו לבטל את המועד מפאת כח עליון שלנו כחברה אין דרך לצפות .
תואם עימך מיד מועד חדש .
בתאריך 19.10.10 סופקה עבורך ההזמנה .
תגובה:
נשמח לפצות אותך ב 300 ש"ח לניה הבאהה או מוצר משלים לחדר שעומד במדיניות החברה .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה