פרטי התלונה

תלונות חמישה נגרים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניתי ארון ולא קיבלתי, מה עושים? נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ואלו קורות הארון...
בתאריך- 08.08.10 הזמנו ארון בחנות של "חמישה נגרים" בבאר שבע, בהנהלתה של גב' לבנה בוקובזה. הקניה התבצעה ע"י סוכנת המכירות שלהם -מורן כץ.
החברה התחייבה בחוזה בכתב כי הארון יגיע תוך- 35-45 ימי עסקים..
אנו מצידנו שילמנו 25% ביום הקניה והיתרה בתשלומים, שכבר הספיקו לרדת מהחשבון.
נקבע לנו תאריך להגעת הארון ב- 14.10.10. בתאריך המיועד, התקשרו אלינו מהחברה פעם אחת בשעה 8:00 בבוקר להודיע שהמתקין חולה והארון לא יגיע. לא יכולנו לענות, הושארה הודעה בתא הקולי.אף אחד מהחברה לא חיפש אותנו שעה נוספת במשך היום לבדוק האם קיבלנו את ההודעה. בשעה 17:00 בערב שמענו את ההודעה.נותרו עם ארון מפורק מיום האתמול ובלגן שלם בבית.
נקבע תאריך חדש להגעת הארון- 20.10.10. חיכנו בבית בשעה היעודה, המתקין מתקשר ואומר כי נשבר לו בטעות דופן אחת של הארון. והוא לא יכול להגיע.
נקבע תאריך נוסף- 3.11.10.שוב חיכנו בבית לבוא הארון. הארון לא הגיע ואף אחד לא התקשר. התקשרנו אנו לגב' לבנה בוקובוזה, מנהלת הסניף. היא אמרה שתברר, לא הצליחה להשיג את המתקין. למחרת התקשרנו אנו ל"חמישה נגרים" התברר כי המתקין לא הספיק להגיע. כמובן אף אחד לא חשב להטריח עצמו להודיע...
ושוב נקבע תאריך חדש- 05.11.10. בשעה 7:00 בבוקר מתקשר המתקין כי הוא בדרך אלינו. פרקנו פעם נוספת את הארון הישן שלנו וחיכנו. המתקין הגיע בשעה 8:00 ובמשאית שלו דופן של ארון בלבד. מסתבר שלא סיפרו למתקין כי עליו להביא מלבד דופן חדשה במקום זו השבורה גם את כל הארון...
ושוב נקבע תאריך- 09.11.10.נמסר כי הארון יגיע בין 18:00 ל19:00. בשעה 11:30 בבוקר קיבלתי טלפון מהמתקין כי הוא בדרך אלינו ושאל :האם הכנו כסף מזומן לשלם לו?. עניתי לו- קודם שיגיע ויעשה את העבודה ואח"כ נדבר. סרב להגיע עד שלא אבטיח לו כסף מזומן. הפנתי אותו למספר של בעלי אך הוא לא התקשר אליו. לאחר שעתיים התקשרנו אנחנו לגב' לבנה בוקובזה וביקשנו לדעת מה קורה עם הארון. לבנה קישרה אותנו לשרות לקוחות , אלה דיברו עם המתקין שאמר כי הוא אינו מוכן להגיע לקריית ארבע בערב. שרות הלקוחות אמרו שינסו לראות מה לעשות ויחזרו אלינו. כמובן שלא חזרו, התקשרנו אנחנו ונמסר כי הארון לא יגיע היום...

חשוב לציין, כי לאורך כל החודש האחרון, חברת "חמישה נגרים" התנערה מאחריות, הטלפונים אליה נעשו ביוזמתנו, הבטיחו שיחזרו אלינו ולא חזרו, הגב' לבנה בוקובזה מנהלת הסניף בבאר-שבע, ושירה משרות הלקוחות, דיברו בשפה בוטה ולא מכבדת.

לא יאומן כי יסופר- אך כל מילה אמת.
כספי סוג הנזק :

חמישה נגרים שירות לקוחות

, תגובה:
אלמליח בלה - מנהלת שרו שם ותפקיד:
שלום רב,
חברת 5 נגרים רואה לנכון להשיב לתלונתך, בתאריך 9.11.10 המתקין בביקש
להגיע למשכנך בעשה מוקדמת יותר משתואם עימך ( סטיה של שעתיים ) לקבל הארון והנך הקשת את עורפך מתוך כונה תחילה , הוסבר לך ע"י המתקין בצורה האנושית ביותר כי מפאת מקום מגוריך ( מעבר לקו הירוק ) חשש להכנס לשם בשעות הלילה המאוחרת היות והוא הלום קרב .
סירבת .

תגובה:
נשמח לספק לך הארון מתוך מגבלות שלנו כמו כן במידה ותבחר לנכון לבטל ההזמנה
חברת 5 נגרים תבצע זאת עבורך .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה